Gmail bez spama! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Gmail bez spama!

Gmail uvodi nove načine kako bi eliminisao spam poruke u potpunosti.

  Izvor: Google.
 GMail.
GMail.
Izvor: Google.

Gmail filteri su toliko postali efikasni u prepoznavanju spam poruka da je gotovo nemoguće da se jedna takva nađe u vašem sandučetu. Međutim, Google želi da ukloni spam u potpunosti. Da li Gmail to može?

Google je predstavio poboljšanja kada su spam filteri u pitanju. Korišćenjem pametnih tehnologija, kao što su neuronske mreže i nove alatke za posao, Gmail će se postarati da sve bitne poruke dođu do vašeg inboxa.

Veštačke neuronske mreže su u suštini računari koji imitiraju veze neurona u mozgu, omogućavajući tako računarima da uče. Google koristi ovo za identifikaciju slika, na primer. Neuronske mreže se koriste i za kreiranje "čudnih" slika koje ste možda već videli na internetu.

Što se Gmail-a tiče, ove mreže će se koristiti za filtriranje email poruka koje se šalju kako bi vas prevarile. Radi se o onim porukama koje vam traže da se ulogujete na svoj Facebook nalog kako bi vam ukrale podatke.

Šta se tretira kao spam a šta ne, zavisi od osobe do osobe. Mreža će se prilagođavati tokom vremena. Tako će naučiti koje poruke želite da vidite u svom sandučetu a koje ne.

Google je takođe obezbedio i Gmail Postmaster alatku koja omogućava pošiljaocu da dobije bolju analitku u vezi sa email porukama koje šalje kako neke od njih ne bi završile kao spam. Niko ne želi da mejlove koje mu šalje banka proverava u spam folderu, jel da?

U 2012. godini Gmail je od svih email poruka propustio samo 1% spama. Sada je ta cifra smanjena na svega 0.1%. Kompanija smatra da ipak može poboljšati i ovu brojku, prenosi Mashable.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA