Prvi put nakon deset godina Facebook je rešio da promeni svoj logo.
Faceook je promenio logo, mada, kako biste to primetili moraćete da pogledate bolje.
Društvena mreža izmenila je logo po prvi put za deset godina, slova su tanja i zaobljenija, a ima i više razmaka oko njih. Zašto su to uradili? Razlog su mobilni uređaji.
Od 2004. i nastanka, Facebook je prešao dug put do onoga šta je danas. Od tada je kompanija bila svedok promena u industriji. Od deljenja fotografija do instant poruka. Ali, možda najdramatičniji period bio je onaj kada su pametni telefoni počeli da se prodaju neverovatno mnogo. Do danas su prodati u više od 1.4 milijardi. Ova promena je Apple, Google i Facebook pretvorila u najveće kompanije na svetu.
Više od 85% od 1.44 milijardi ljudi koji koriste Facebook svakog meseca to rade sa mobilnih uređaja. 73% od zarade (3.3 milijardi dolara) koju je kompanija ostvarila u prvom kvartalu dolazi od reklama koje se prikazuju na mobilnim uređajima. Na godišnjem nivou cirfra iznosi 59%.
I korisnici i oglašivači su na mobilnoj platformi. Sada im se pridružio i logo.
Iz Facebook-a kažu da će se tanji model lepše videti na mobilnim uređajima, ali da pored toga predstavlja i promenu vizije kompanije.
Ako je stari logo predstavljao kompanijin napor da se uspostavi, onada novi logo 2.0 ima mnogo veće ambicije, prenosi Cnet. F logo u gornje delu Facebook sajta neće biti promenjen.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.