Mislili ste da će Samsung prestati sa ovim? Prevarili ste se.
U januaru 2012. godine, Samsung je rekao da je vreme pogodno za preokret. Godinu dana kasnije, kompanija je uspela da ispuni skoro nemoguće obećanje. Sa marketing budžetom od nekoliko milijardi i jednom porukom, Samsung je započeo svoj silovit uspon na tržištu pametnih telefona. Ta jedna poruka glasi: „iPhone Smrdi.“
Nismo sigurni koliko dugo će Samsung koristiti istu foru, mada, izgleda da kompanija daje sve od sebe. U poslednjem primeru, Samsung se fokusira na jednu mogućnost koju su reklamirali sa novim Galaxy S6 i S6 edge modelima, a koja nije dostupna na iPhone modelima – bežično punjenje.
Koliko je bitno bežično punjenje korisnicima? Nema dileme da je opcija odlična, ali kablovi ponekad mogu baš biti dosadni. Da li je ovo zaista nešto što se treba reklamirati? Nismo sigurni, navodi BGR.
Ono što je još zanimljivo u vezi sa S6 i S6 edge telefonima, bez obzira što podržavaju bežično punjenje, oni se ne isporučuju sa jednim takvim punjačem, pa ga morate kupiti naknadno.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.