Odgovor koji sledi možda i niste očekivali.
Apple-ova opsednutost zlatnim verzijama svojih porizvoda ja zapravo odgovor korisnicima u Kini.
Izvršni direktor kompanije Tim Cook, rekao je Bloomber Businessweek-u da kompanija uzima u obzir ukus svojih kineskih korisnika kada predstavlja nove iPhone, iPad i MacBook uređaje.
Naravno, Apple mora da razmotri koje boje su popularne u Aziji. U aprilu je tržište koje čine Kina, Tajvan i Hong Kong dostiglo Evropu i postalo drugo najveće Apple-ovo tržište posle Sjedinjenih Država.
U oktobru, Cook je rekao da kompanija planira da duplira broj Apple prodavnica na ovim tržištima, sa 15 na 40 u naredne dve godine.
Kako je Adario Stange sa sajta Mashable objasnio detaljno, zlatnu, crnu i sivu boju u Aziji ljudi povezuju sa luksuzom. Može se reći da je zlatna ustvari univerzalna boja za luksuz.
Apple je ovo prvo isprobao sa iPhone 5S modelom u 2013. godini. Nakon kojeg su predstavili iPhone 6 i 6 Plus telefone, pored zlatnih iPad Air 2 i iPad mini 3 tableta. Najnoviji u ovom nizu je MacBook u zlatnoj boji.
Pored ovih nabrojanih uređaja koji su samo obojeni zlatnom bojom, Apple takođe prodaje Apple satove iz Edition kolekcije od 18-karatnog zlata. Kako se ispostavilo, postali su veliki hit kod korisnika, naročito u Kini. Odmah nakon što su postali dostupni za naručivanje su se rasprodali.
Sledeći iPhone će najverovatnije biti dostupan u boji crvenog zlata. Apple trenutno prodaje Apple sat od 18-karatnog crvenog zlata po početnoj ceni od 10 hiljada dolara.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.