Mlada muzičarka ne želi da se "prodaje" za siću i smatra da je za slušanje muzike i očuvanje umetnosti CD i dalje najbolji.
Tejlor Svift ima najprodavaniji album prošle godine, koji je broj jedan i ove godine. Album "1989" približio se brojki od pet miliona prodatih komada i očigledan je dokaz da ljudima ne smeta to što Tejlor Svift odbija da sarađuje sa kompanijama poput Spotify, Deezer i sad Apple Music.
Muzičarka je povukla svoj muzički katalog sa Spotifya još u novembru 2014, a novi album "1989" neće biti dostupan ni na Apple Music servisu.
Muzička kuća Big Machine koja zastupa Tejlor Svift smatra da je pevačica u pravu i slaže se sa njenim stavom da digitalni servisi uništavaju ono najvrednije u muzici - umetnost. Slično je uradila i Bijonse sa svojim poslednjim albumom iz 2013. godine, ali je, za razliku od Svift, pevačica bila manje uspešna i na kraju je, ipak, objavila deluks verziju albuma u digitalnom izdanju.
Čekamo komentare ispod vesti i na Facebooku, Twitteru i Instagramu.