Oglašavanje na internetu ostvarilo rast i u 2014. | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Oglašavanje na internetu ostvarilo rast i u 2014.

Oglašivači u Srbiji su u 2014. ukupno investirali 18,16 miliona evra u oglašavanje na internetu, što je za 11,8% više nego 2013. godine.

  Izvor: Direct Media

Otvarajući Digital Day konferenciju u Domu omladine, predsednik UO IAB Srbija i didžital menadžer agencije Direct Media Vladimir Aranđelović je predstavio Adex izveštaj o investiciji u oglašavanje na internetu prema kojem najveći udeo u tržištu, čak 45 procenata, zauzima tzv. display oglašavanje.

"Po 14 odsto tržišta zauzimaju segmenti pretraživača i društvenih mreža, u kojima dominantne udele imaju Google i Facebook", rekao je Aranđelović.

Dodao je i da mobilni marketing zauzima nešto više od 2 odsto tržišta ali da beleži najveći rast od svih segmenata - čak 108% u odnosu na prethodnu godinu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA