Recept za osvajanje smartfon tržišta su dva sastojka: dobri uređaji i ulaganje u marketing - mnogo ulaganja u marketing!
Jedan od najvećih i najzanimljivijih proizvođača telefona iz Kine, Huawei, koji se tokom prethodne tri godine od "autsajdera" transformisao u proizvođača od kojeg svi mnogo očekuju planira da još snažije "pritisne" smartfon tržište i ponudi bolje uređaje. Tokom 2014. godine Huawei je isporučio preko 138 miliona telefona, od čega 75 miliona smartfona.
Da je Huawei veoma rešen da zavlada globalnom scenom pametnih uređaja najavljuju i promene ključnih ljudi u marketing timu te kuće. Naime, svetska IKT kompanija imenovala je Glori Zhang na mesto direktora marketinga, dok je Šao Jang preuzeo poziciju predsednika Divizije strateškog marketing razvoja Huawei Consumer BG.
- Ovaj mobilni uređaj biće hit i kod nas!
- Huawei pravi Nexus!
- Telefon kojem baterija traje tri dana
- Neočekivano moćan telefon: Honor 6+ sa tri kamere!
- CarFi: Pomaže pri parkiranju, puni fon i deli net
- Najveći telefon koji smo ikad videli: MediaPad X2
- Pametnija narukvica i sluške koje pričaju
- Pametan sat za koji vredi dati pare
Ričard Ju, direktor Huawei Consumer Business Group rekao je: ”Poslednje tri godine su bile kritične za Huawei Consumer, jer je Huawei prelazio sa B2B na B2C model poslovanja. Šao Jang je bio prisutan tokom ovog perioda i uspešno je sa svojim timom radio na podizanju svesti potrošača o Huawei brendu. U novoj ulozi Šao Jang će se koncentrisati na planiranje korporativne strategije kompanije, analizu tržišta i dalji razvoj kompanije“.
Kao jedan od najznačajnijih članova Honor tima, Glori Zhang imenovana je za direktora marketinga. Ona će biti imenovana i za direktora marketinga Huawei Consumer BG, a njen posao će biti globalna marketinška komunikacija Huawei i Honor brendova. ”Verujem da će bogatim profesionalnim iskustvom, ekspertizom u mobilnoj telefoniji i vizijom Glori Zhang integrisati resurse Huawei i Honor brenda i ostvariti sinergiju koja će doneti uspehe”.
Huawei ne otkriva detaljno strategiju, ali nakon što je predstavio najlepši telefon, Huawei P7, koji će 15. Aaprila dobiti naslednika - Huawei P8 (čijoj ćemo premijeri prisustvovati u Londonu), posle prvog safirnog telefona sa keramičkim kućištem i nakon telefona godine, sigurni smo da je kompanija pripremila mnogo iznenađenja.
Što se Srbije tiče, spremite se, na MWC 2015 obećali su da će pojačati svoje prisustvo u našoj zemlji sa još više dobrih telefona, pratećih ponuda i mnogo jačom reklamom.
Šta vi kažete na plan Huaweija? Pratite nas na mrežama Facebook, Twitter i instagram.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.