Planiraju da budu broj jedan na tržištu telefona | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Planiraju da budu broj jedan na tržištu telefona

Recept za osvajanje smartfon tržišta su dva sastojka: dobri uređaji i ulaganje u marketing - mnogo ulaganja u marketing!

  Izvor: MONDO portal.

Jedan od najvećih i najzanimljivijih proizvođača telefona iz Kine, Huawei, koji se tokom prethodne tri godine od "autsajdera" transformisao u proizvođača od kojeg svi mnogo očekuju planira da još snažije "pritisne" smartfon tržište i ponudi bolje uređaje. Tokom 2014. godine Huawei je isporučio preko 138 miliona telefona, od čega 75 miliona smartfona.

Da je Huawei veoma rešen da zavlada globalnom scenom pametnih uređaja najavljuju i promene ključnih ljudi u marketing timu te kuće. Naime, svetska IKT kompanija imenovala je Glori Zhang na mesto direktora marketinga, dok je Šao Jang preuzeo poziciju predsednika Divizije strateškog marketing razvoja Huawei Consumer BG.

Ričard Ju, direktor Huawei Consumer Business Group rekao je: ”Poslednje tri godine su bile kritične za Huawei Consumer, jer je Huawei prelazio sa B2B na B2C model poslovanja. Šao Jang je bio prisutan tokom ovog perioda i uspešno je sa svojim timom radio na podizanju svesti potrošača o Huawei brendu. U novoj ulozi Šao Jang će se koncentrisati na planiranje korporativne strategije kompanije, analizu tržišta i dalji razvoj kompanije“.

Kao jedan od najznačajnijih članova Honor tima, Glori Zhang imenovana je za direktora marketinga. Ona će biti imenovana i za direktora marketinga Huawei Consumer BG, a njen posao će biti globalna marketinška komunikacija Huawei i Honor brendova. ”Verujem da će bogatim profesionalnim iskustvom, ekspertizom u mobilnoj telefoniji i vizijom Glori Zhang integrisati resurse Huawei i Honor brenda i ostvariti sinergiju koja će doneti uspehe”.

Huawei ne otkriva detaljno strategiju, ali nakon što je predstavio najlepši telefon, Huawei P7, koji će 15. Aaprila dobiti naslednika - Huawei P8 (čijoj ćemo premijeri prisustvovati u Londonu), posle prvog safirnog telefona sa keramičkim kućištem i nakon telefona godine, sigurni smo da je kompanija pripremila mnogo iznenađenja.

Što se Srbije tiče, spremite se, na MWC 2015 obećali su da će pojačati svoje prisustvo u našoj zemlji sa još više dobrih telefona, pratećih ponuda i mnogo jačom reklamom.

Šta vi kažete na plan Huaweija? Pratite nas na mrežama Facebook, Twitter i instagram.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA