Marketing je najjače oružje kompanije Apple i iPhone smartfona. Pogledajte kako je Apple reklamirao iPhone od prvog do poslednjeg modela.
Jasno je da je iPhone dobar proizvod. Ipak, bez marketinga i to vrlo pažljivo osmišljenog Apple ne bi uspeo. U svojim reklamama i sloganima Apple je drzak, poručuje korisnicima da ima baš ono što im treba. Poručuje im kako je novi iPhone najbolji i pored činjenice da će za samo godinu dana stići novi, bolji, moćniji... I korisnici veruju u to. Slepo!
Kampanje koje prate lansiranje novih iPhona su mnogo više od reklamnih poruka koje ćete ovde videti, ali su ove poruke ono što korisnike najviše privlači.
One su direktne, nedvosmislene i savršeno odrađuju posao. Pogldajte ih:
- 2006. godina, iPhone, "Ponovo smo izmislili telefon!"
- 2008. godina, iPhone 3G, "Ovaj ste čekali!"
- 2009. godina, iPhone 3GS, "Najbrži do sada!"
- 2010. godina, iPhone 4, "Velika promena, najveća do sada!"
- 2011. godina, iPhone 4S, "Najneverovatniji do sada!"
- 2012. godina, iPhone 5, "Najveći do sada!"
- 2013. godina, iPhone 5S, "Mislite unapred!"
- 2013. godina, iPhone 5C, "Boje, boje i još više boja!"
- 2014. godina, iPhone 6 i iPhone 6 Plus, "Veći od većeg!"
Voleli ga mi ili ne iPhone je promenio mobilnu i pametnu telefoniju u poslednjih sedam godina, a menjaće je i dalje. Do sredine 2014. godine Apple je prodao preko 500 miliona iPhone uređaja i to je potvrda da kompanija iz Kupertina radi pravu stvar, zar ne?!
Ovi slogani su samo dobar završetak, koji zaokružuje sjajnu iPhone priču, koja, očigledno, odgovara mnogima...
Čekamo vaše komentare i utiske ispod vesti i na Facebooku!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.