Digitalni marketing u stvarnom prostoru i vremenu | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Digitalni marketing u stvarnom prostoru i vremenu

Digital Night, veče posvećeno digitalom marketingu i primeni tehnologije u ovom domenu, održano je u petak u Clubu Reset, blizu Novog Sada.

Prikazane su odabrane digitalne kampanje i predstavljene mogućnosti povezivanja online platformi sa offline marketinškim aktivnostima. Događaj je okupio mnogobrojne poznate ličnosti iz sveta digitalnih i društvenih medija, kao i javne ličnosti, sportiste, glumce, novinare i blogere. Sremsku Kamenicu su ovim povodom posetili: političarka Gordana Čomić, Vesna De Vinča, miss Srbije Milicu Vukliš, glumac Bojan Perić, tv lice Tatjana Vojtehovski, kompozitor i muzičar Ognjan Radivojević, pisac Biljana Lukić, bodi-bilderbloger i glumac Milan Strongman Jovanović, Dejan Ćirjaković Boškić i Dimitrije Banjac Čvarkov - autori humorističkog serijala "Državni posao"... Voditeljka programa bila je Aida Alilović.

Prisutni gosti su mogli da isprobavaju različite digitalne aktivacije koje su se nalazile u različitim zonama na otvorenom prostoru. Aktivacije kao što su Kinect tehnologija su nudile mogućnost simultanog igranja Svetskog prvenstva u fubalu i upravljanje objektima pomoću pokreta na platnu, dok je Augmented Reality aktivacija prenosila kreativan sadržaj sa postavljenih postera putem posebne mobilne aplikacije događaja.

Posebnu pažnju među prisutnima i na Twitteru i Instagramu pokrenula je nagradna igra Digital Might, prikazivana na velikom ekranu tj. Media Wall-u, a podrazumevala je snimanje i deljenje zanimljivog sadržaja sa događaja kroz naloge korisnika na ovim društvenim mrežama. Najaktivniji učesnici bili su bogato nagrađeni.

Tokom večeri, prisutni su uživali u akustičnom repertoaru pop cover benda Katy B Good, a nakon njih je nastupala džez pevačica Lena Kovačević sa svojim pratećim bendom i tako upotpunila veče muzikom posebnog senzibiliteta.

Najveći utisak koji su prisutni poneli sa ove večeri, je uspešno povezivanje aktivnosti u realnom svetu sa njihov predstavljanjem u digitalnom svetu, na društvenim mrežama. Ovaj inovativni koncept marketinga koji pruža ogromne mogućnosti u kreiranju korisničkog doživljaja i pretvaranju korisnika društvenih mreža u učesnike u prenošenju marketiških poruka u multimedijalnom okruženju, predstavljen je kroz lično iskustvo prisutnih što je i bila ideja vodilja digitalne agencije Homepage kada je organizovala ovaj događaj.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA