Ili neki od njegovih servisa?
Internet kompanija Yahoo, vlasnik jednog od najposećenijih sajtova u SAD, zabeležila je pad profita u prvom fiskalnom tromesečju od 19 odsto na godišnjem nivou, zbog slabih prihoda od displej reklama. Direktor Yahooa Marisa Majer izrazila je razočaranje kvartalnim rezultatima i naglasila da će displej reklame ostati u ponudi kompanije koja se nalazi u prelaznom periodu i potrebne su joj investicije, preneo je Interfaks.
Yahoo je u sklopu reorganizacije najavio i sporazum s kineskim internet gigantom Alibaba u kome ima udeo od 24 odsto. Da li će to spasti kompaniju koja nekako, čini nam se, uživa sve manje popularnosti i poverenja, ostaje nam da vidimo. Izgleda da su česti padovi mejl servisa, promene dizajna i isključivanje nekih popularnih opcija, ipak, uzeli danak.
Potražite nas na Facebook MobIT stranici i odgovorite na našu anketu u nastavku.