Da li virtuelni svet uopšte postoji? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Da li virtuelni svet uopšte postoji?

Može li se u današnje vreme govoriti o “realnom” i “virtuelnom” svetu biće tema događaja koji će okupiti više od 250 značajnih predstavnika iz oblasti digitalnih medija, marketinga i komunikacija, kao i mnogobrojne glumce, sportiste...

Prvi Digital Night biće održan 25. jula u novosadskom klubu Reset i najavljen je kao svojevrstan događaj na kome će biti prikazane odabrane digitalne kampanje te predstavljene mogućnosti povezivanja online platformi sa offline marketinškim aktivnostima.

Osnovna želja organizatora - agencije Homepage, koja je ujedno i ideja vodilja događaja, je da se pokaže da je tradicionalna podela na “realni” i “virtuelni” svet u današnje vreme potpuno izgubila na značaju i da živimo u vremenu integrisanih komunikacija. Sada, kada smo u mogućnosti da digitalne sadržaje koje sami korisnici društvenih mreža generišu plasiramo na različite vrste uređaja od digitalnih bilborda, preko totema u tržnim centrima i ekrana u autobusima u prilici smo da promovišemo DOOH (Digital out of home) koncept tržišne komunikacije.

Uz različite digitalne aktivacije, kao što je kinect igrica koja će se igrati na celoj višespratnoj fasadi objekta, zabavi će doprineti i nastup Lene Kovačević.

Zanimljivo je da i vi možete da se izborite za svoje mesto na ovom događaju, ukoliko ste dovoljno aktivni na društvenoj mreži Twitter, putem prijave na sajtu događaja na adresi www.digitalnight.rs koje su omogućene od danas pa sve do podele 30 VIP pozivnica.

SRBIJA SVE VIŠE ULAŽE U DIGITALNO OGLAŠAVANJE

Prema istraživanjima IAB-a, primetno je da Srbija ulaže sve više u digitalno oglašavanje i da pokušava da prati svetske trendove. Posebno se vidi rast u ulaganjima u oblasti Social Media Marketinga.

Ukupna vrednost tržišta digitalnog i interaktivnog oglašavanja u 2013. godini procenjena je na 16.320.000 evra, što uključuje i oglašavanje na mobilnim uređajima. Rast ukupne vrednosti tržišta procenjena je na 13,41 odsto, što znači da se zadržao pozitivan trend dvocifrenog rasta. Najveći rast u protekloj godini donelo je oglašavanje na društvenim mrežama, odnosno social media marketing (27 odsto). Tržište mobilnog oglašavanja u 2013. zabeležilo je rast od celih 150 odsto. Ukupnoj vrednosti tržišta i dalje najveći doprinos daje display advertising (50,68 odsto) sa ukupnom neto vrednošću od 8.230.000 evra.

Ove brojke jesu ohrabrujuće ali su još daleko od proseka za razvijenija evropska tržišta kojima težimo na kojima je udeo digitala u marketingu odavno prešao 10 odsto ukupnih izdvajanja.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA