Drugi put za dva dana korisnici su imali problema sa korišćenjem Vibera, nakon čega je stigla nova verzija donoseći nekoliko novosti.
Kompanija je na svojoj Facebook stranici potvrdila da je Viber "štucao" i da su prekidi u radu servisa bili frustrirajući. "Radi se na otklanjanju poteškoća i servis će biti dostupan uskoro", stajalo je nekoliko sati u Facebook saopštenju Vber tima. Korisnici su razočarani čestim prekidima u radu popularne aplikacije za razmenu poruka i multimedije, pa su svoje nezadovoljstvo izražavali u komentarima ispod ovog saopštenja.
Viber je nakon uspostavljanja normalnog rada dobio i nadogradnju, koja donosi:
- Poboljšano rukovanje fotografijama, videom i lokacijskim servisima
- Bolji način pretrage i pregleda nalepnica (stikera)
- Mogućnost ponovnog slanja nalepnica
- Jednostavnije kreiranje grupnih razgovora i čet pričaonica
- Integracija sa propuštenim/primljenim pozivima i porukama
- Unapređenje performansi i kvaliteta aplikacije.
Pogledajte Viber Savete dok čekate da se aplikacija na Androidu i iOS-u nadogradi.
Čekamo vas i na našoj MobIT Facebook stranici!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.