Rešenje Motive Network Analyzer pomaže Telekomu Srbija da poveća visokokvalitetan učinak svoje mreže i unapredi iskustvo korisnika.
Kompanija Alcatel-Lucent objavila je da je Telekom Srbija počeo da koristi njeno rešenje Motive Network Analyzer kako bi korisnicima širom Srbije omogućio stabilan i visokokvalitetan ultraširokopojasni pristup brzom internetu, video usluge kao i nove usluge za biznis korisnike.
Telekom Srbjia će koristiti ovo rešenje kako bi omogućio visokokvalitetne usluge za više od million svojih korisnika preko postojećih bakarnih pristupnih linija koje se zasnivaju na opremi više dobavljača i više različitih tehnologija.
Rešenje Motive Network Analyzer omogućava operatoru da na daljinu dijagnostikuje kvalitet linija i zauzme proaktivan pristup u rešavanju problema pre nego što ih korisnik oseti. Ono takođe nudi tehnologiju dinamičnog upravljanja linijama, koja obezbeđuje optimalni učinak.
Telekom Srbjia ulaže značajne investicije u svoju širokopojasnu infrastrukturu zasnovanu na bakarnim linijama prelaskom na VDSL2 tehnologiju koja će omogućiti veće brzine protoka kako bi se zadovoljila potražnja za superbrzim širokopojasnim linijama i video sadržajem visokog kvaliteta. Rešenje Motive Network Analyzer omogućava Telekomu Srbija da maksimalno iskoristi ovu investiciju pomoću funkcionalnosti Upgrade Predictor koja omogućava da se usluga koju korisnik traži pruži uz potreban kvalitet.
Ključne činjenice:
- Telekom Srbija koristi rešenje Motive Network Analyzer kako bi garantovao visok kvalitet svojih usluga brzog interneta i triple-play usluga i kako bi obezbedio svojim korisnicima najveće moguće širokopojasne brzine protoka.
- Rešenje Motive Network Analyzer pomaže Telekomu Srbija da obezbedi da njegove postojeće digitalne pretplatničke linije ispunjavaju zahteve u pogledu kvaliteta i stabilnosti njegovih potrošača i biznis korisnika, i da istovremeno smanji troškove poslovanja putem stalnog nadzora digitalnih pretplatničkih linija.
- Kao jedan od proizvoda dostupnih u okviru Motive portfolija rešenja Customer Experience Solutions, rešenje Motive Network Analyzer se koristi u okruženju zasnovanom na opremi različitih dobavljača, a pomoću njega se upravlja sa preko 80 miliona pristupnih linija šriom sveta.
Direktor Tehničke direkcije Telekoma Srbija, Filip Banković ovom prilikom izjavio je: "Na sve konkurentnijem tržištu, zadovoljavanje potreba naših sadašnjih korisnika kao i privlačenje novih korisnika je važan strateški cilj. Oni očekuju sveukupno bolje korisničko iskustvo i mi smatramo da je naša obaveza da ispunimo njihova očekivanja. Alcatel-Lucent nam je veoma uspešno pokazao prednosti korišćenja alata kao što je rešenje Network Analyzer za upravljanje našom xDSL mrežom, čime se garantuju visokokvalitetne internet i video usluge, i nadamo se da ćemo iskoristiti prednosti uvođenja ovog rešenja".
Emil Visloguzov, direktor kompanije Alcatel-Lucent za zemlju je rekao: "Dugo sarađujemo sa Telekom Srbija Grupom i cilj nam je da uvek pomognemo našim partnerima da ispune svoju obavezu pružanja visokokvalitetnih usluga krajnjim korisnicima po kojima se Telekom razlikuje od drugih operatora. Uspešno smo pokazali kako rešenje Motive Network Analyzer unapređuje pouzdanost mreže i smanjuje troškove u okviru pristupne mreže Telekoma Srbija koja je zasnovana na opremi različitih dobavljača. Korišćenjem ove tehnologije za nadzor i upravljanje fiksnim linijama, Telekom Srbija može bez prekida da održava ultraširokopojasne linije kako bi omogućio video usluge i druge usluge koje zahtevaju veliki protok podataka koje njeni pretplatnici traže".
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.