Tim Kuk, direktor Appla, pričao je o Androidu i Applu, zašto je Google prodao Motorolu, o rastu kompanije i koji su planovi za tržišta u razvoju.
List Wall Street Journal porazgovarao je sa Timom Kukom, direktorom Apple kompanije, dotičući se tema o sporom rastu iPhona na tržištu, kao i o najavama da bi Apple inovacije uskoro jednostavno mogle da prestanu. Između ostalog, u podužem intervjuu, Tim Kuk je pričao i o planovima Appla da se skoncetriše na tržišta u razvoju, u budućnosti, gde spada i naše tržište, za koje se šuška da Apple stiže u martu!
"U poređenju sa dve ili tri godine ranije naš rast jeste manji, ali je i dalje rast. Imali smo periode rekordno visokog rasta, sa 100 na 150 milijardi dolara, zatim sa 150 na 170 milijardi dolara, pa je ovogodišnji prijavljeni rast za preko milijardu dolara mali u poređanju sa tim brojevima, ali je i dalje odličan rezultat. Imali smo najbolju iPhone prodaju ikada u poslednjem kvartalu, isto je sa iPadom, a u momentu kada PC industrija tone mi smo zabeležili rast od 19 odsto. To svakako jeste rast!", otvorio je intervju Tim Kuk.
Govoreći o uspehu iPhona Tim Kuk je rekao:"Uvek smo stremili ka najboljem, ne ka najpopularnijem. I u smislu iPhona sa većim ekranom čekali smo da se poklope svi faktori. Ista je situacija sa sledećim modelima, koji bi mogli imati veći ekran. Ne kažemo da ih nećemo praviti, ali mora sve dobro da se uklopi, tek onda možemo da radimo. Tu mislim na displej, njegov kvalitet, rezluciju, kontrast i sve one faktore koji moraju biti savršeni".
Kaspersky Internet Security - Multi device 2014 čeka na vas - osvojite ga, lako je! Evo kako!
Naravno, WSJ je zanimalo da Kuk uporedi Apple i Android, na šta je on rekao da je Android kao Evropa. "Neko je smislio jedno ime za toliko različitosti. Pitajte ljude koji koriste Kindle da li znaju da je unutra Android? Pogledajte šta Sasmung radi sa svojim softverskim dodacima Androidu i silnim dodatnim aplikacijama. Ne, suviše je različitosti pod jednim imenom kod Androida. Mi smo potpuno drugačiji, kao noć i dan. Mislim da će vam isto reći i oni koji se razumeju duboko u ove stvari".
Što se tiče tržišta u razvoju Tim Kuk je rekao da su različiti proizvodi pokazali različit uspeh na njima. Recimo, Mac je imao solidne rezultate, ali su brojke iPoda bile kako gde. Ipak, iPhone je povećao svoj udeo prodaje i prisustva na tržištima u razvoju i do 30 odsto, pa će se kompanija u budućnosti više skoncetrisati na iPhone.
Što se prodaje Motorole tiče Tim Kuk nije iznenađen. "Nije me zatekla ta vest, Google se jednostavno otarasio nečega što jede novac i logično je bilo da je proda. Izuzetno je teško proizvoditi hardver, softver i servise koji su povezani vrlo dobro u jednu celinu. Zato smo mi drugačiji. To Apple kompaniju čini posebnom. Da, to je zaista teško postići", zaključio je direktor američke kompanije.
MONDO MobIT možete pratiti i na Facebook stranici, vidimo se!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.