Prihodi video portala u tekućoj godini biće čak 65 odsto veći u odnosu na one iz 2012, i premašiće prihode Twittera, Amazona ili LinkedIna.
Prihodi od reklama YouTba, koji je u vlasništvu Google kompanije, u 2013. dostići će 5.6 miijardi dolara, od kojih će ovaj portal za razmenu video-sadržaja zadržati 1.96 milijardi, a ostatak razdeliti partnerima, objavljeno je u studiji koju je vodila istraživačka kuća eMarketer.
Na taj način, prihodi video portala u tekućoj godini biće čak 65 odsto veći u odnosu na one iz 2012, i premašiće prihode Twittera, Amazona ili LinkedIna, piše švajcarski list 24 sata.
U studiji se takodje navodi da će prihodi od oglašavanja u ovoj godini dostići 5.1 odsto ukupnih Googlovih prihoda od reklama, dok je u 2012. taj udeo iznosio 3.6 odsto.
Najveći deo prihoda, YouTube ostvaruje na tržištu SAD, 1.08 milijardi dolara, od kojih 850 miliona potiče od reklama u video-formatu, tako da sada na američkom tržištu video-reklama ovaj vieo portal učestvuje sa 20.5 odsto.
U 2013. i ubuduće YouTube računa na više od milijardu posetilaca mesečno, koji video-sadržaje gledaju duže od šest milijardi sati, u toku jednog meseca, što je 50 odsto više nego u 2012. godini.
Pratite nas na Facebooku, na MONDO MobIT stranici. Imamo svašta zanimljivo tamo za sve vas, koji volite mobilne, tablete i IT gedžete!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.