Kinezi više vole svoje od "tuđih" zvezda | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kinezi više vole svoje od "tuđih" zvezda

Možda mnogi nisu ni čuli za njih, ali azijske zvezde poput glumaca Čen Kun, Jao Čen i Guo Degang popularnije su od internacionalnih zvezda Lejdi Gage ili Bibera.

  Izvor: Guliver/Getty Images/Thinkstock

Mnogi među onima koji slove za "super zvezde" kineske društvene mreže Sina Weibo nisu poznate ličnosti, čak nemaju ni najviše sledbenika, već su to ljudi najrazličitijih profesija koji se smatraju najuticajnijim na Internetu, jer se njihove poruke najviše razmenjuju.

Sina Weibo rangira svoje korisnike po popularnosti, odnosno po broju pratilaca, ali i po uticaju na Internetu tj. po nivou aktivnosti u kombinaciji sa brojem aktivnih pratilaca i sa brojem deljenja njihovih poruka, prenosi BBC.

Među najuticajnije korisnike, koji često pune naslove u Kini, spadaju preduzetnici, magnati u domenu nekretnina, advokati i pisci, a na top listi od 10 imena na Sini Weibo našao se čak i jedan sveštenik.

Prvoplasirani je pisac Vu Jan, a zatim slede voditelj Sje Na, advokat Juan Julai, budistički učitelj Jan Čan, stilista Peru Liju i drugi.

Jedan od napopularnijih korisnika kineske društvene mreže je i Li Kai-fu, bivši predsednik kineskog Googla, a sada direktor kompanije za tehnološke inovacije, koga prati čak 500 miliona registrovanih korisnika i čije se poruke razmenjuju na desetine hiljada puta.

U novembru prošle godine, on je, kako navodi, nesvestan neočekivanih efekata, na mreži komentarisao proizvod jedne američke konditorske kompanije, čime je znatno podstakao njenu prodaju.

Među prvih 100 najuticajnijih na kineskoj društvenoj mreži je i glavna urednica kineskog izdanja lista Wall Street Journal Juan Li, jedina novinarka stranih medija koja se probila na toj listi. "Smatram da je Weibo veoma značajna sila u promeni kineskog društva", rekla je ona BBC-u.

Poslednjih godina, mreži Sina Weibo pridružili su se i neki kineski vojni generali, kao što je general Luo Jan, čija je prva onlajn poruka glasila: "Weibo je veoma važno bojno polje, ako ne govorite, drugi će... Moramo da se borimo za našu voljenu zemlju, partiju, vojsku i narod!".

Kad je o popularnosti reč, možda mnogi u drugim delovima sveta nisu ni čuli za njih, ali azijske zvezde kao što su glumci Čen Kun, Jao Čen i Guo Degang popularnije su od Keti Peri, Džastina Bibera i Lejdi Gage - barem u onlajn svetu.

Čen, Jao i Guo imaju, svako ponaosob, preko 54 miliona sledbenika na najvećoj kineskoj mikroblog mreži, čime su potukli Peri, Bibera i Lejdi Gagu, koje trenutno na Tviteru prati najviše korisnika te popularne mreže.

Možete nas naći i na MONDO MobIT Facebook stranici, čekamo vas sa najzanimljivijim vestima i tamo!

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA