Zaposleni u poslovnicama Telekoma Srbija počeli da pružaju usluge na znakovnom jeziku i u poslovnicama u Vojvodini.
Julijana Miško, potpredsednica UTLOSS-a ocenila je najvišom ocenom tok obuke i uspešnost polaznika u savladavanju znanja, kao i praktičnu primenu znakovnog jezika. Ona je navela da su zaposleni u poslovnicama u Novom Sadu i Subotici imali priliku da u periodu obuke usluže korisnike sa oštećenim sluhom koristeći znakovni jezik i da su tom prilikom dobili pohvale korisnika za pokazano znanje i pomoć koja im je pružena.
Šef Službe za prodaju privatnim korisnicima u Novom Sadu Vesna Lukić istakla je da je obuka bila veoma korisna za zaposlene i da su se mnoge kolege interesovale o mogućnosti daljeg usavršavanja znanja iz znakovnog jezika. Vesna Lukić je dodala da je veliko zadovoljstvo raditi u društveno odgovornoj kompaniji koja organizovanjem ovakvih obuka šalje pozitivnu poruku osobama kojima se u našem društvu, nažalost, ne poklanja uvek dovoljno pažnje i da joj je izuzetno drago što će se, zahvaljujući ovakvoj akciji, komunikacija sa korisnicima sa oštećenim sluhom ubuduće u poslovnicama Telekoma Srbija obavljati bez posrednika.
Predavanja koja su realizovana u saradnji sa UTLOSS-om, obuhvatila su 800 odabranih gestova, grupisanih u 16 tematskih celina koje su obrađene kako teoretski, tako i u praktičnom delu, kroz vežbe.
Polazeći od činjenice da u Srbiji ima više od 50.000 osoba sa oštećenim sluhom i u nastojanju da izađe u susret svim korisnicima koji su zainteresovani za usluge kompanije, Telekom Srbija je pokrenuo projekat obuka iz znakovnog jezika, kojim su pored poslovnica u Vojvodini, do sada obuhvaćene i poslovnice u Beogradu. U planu je nastavak obuka, kako bi bile obuhvaćene sve posećenije poslovnice u zemlji.