Na Apple uređaje prebaci se tri puta više korisnika Samsunga, nego što je to slučaj sa Apple korisnicima u korist konkurenta. iOS korisnici obrazovaniji, bogatiji, mlađi...
Oni koji su se prvi put odlučili za kupovinu smartfona u 37 odsto slučajeva odabrali su samsung, dok je za Apple uređajem posegnulo 26 odsto korisnika.
Kada je reč o nadogradnji operativnog sistema novim, čak 43 odsto Android korisnika ponovo je odabralo Android, ali sa jačim modelom, dok je to isto za iOS uradilo 42 odsto korisnika.
Na osnovu demografskih podataka zaključuje se da su korisnici Apple brenda imućnijij i obrazovaniji od onih koji koriste Samsung uređaje. Apple korisnici su, takođe mlađi od Samsungovih, pa tako njih 69% imaju između 18 i 34 godina.
Od onih koji menjaju marke telefona Samsung je najviše privlačio bivše korisnike HTC-a, Motorole, i Nokije, dok je Apple preuzeo najviše nekadašnjih korisnika BlackBeryja.
Prema poslednjim podacima udeo Apple kompanije na tržištu operativnih sistema se smanjuje, dok Android i Microsoft rastu, pa tako iOS trenutno drži 13,2 odsto tržišta, dok je Android učvrstio prvu poziciju sa čak 69,1 odsto tržišta. Windows Phone je na oko pet odsto tržišnog udela.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.