Fanovi računarskih igara iz celog sveta sjatili su se u Kelnu, na čuvenom Sajamu interaktivne zabave Gamecom - najvećem te vrste u svetu.
Na ovogodišnjem Gamecomu biće predstavljeno preko 400 novih igara, 20 odsto više nego prošle godine. Razlog bi trebalo tražiti u relativno lošim prihodima u branši u prvih šest meseci ove godine. Prodaja igrica pala je, naime, za 3,5 odsto.
"Broj novih igara koje će ovde biti predstavljene, uključujući i one koje bi ove godine trebalo da se pojave na tržištu zaista je impresivan. Posebno onaj deo tržišta koji se odnosi na igre namenjene konzolama, računarima, mobilnim uređajima, govori o tome da se branša i dalje uvećava. To će se posebno osetiti u četvrtom kvartalu ove godine", očekuje Maksimiljan Šenk, šef Udruženja za interaktivnu zabavu (B-I-U).Upućeniji tvrde da je do manjeg interesovanja za računarske igre došlo zbog novih generacija igračkih konzola čije se premijere tek očekuju. Poklonici video igara čekaju na novi hardver i zbog toga trenutno kupuju manje naslova. To je, u suštini, krajnje logično obrazloženje, ako se uzme u obzir da su za jesen najavljene tri nove konzole, a to znači da će se do kraja godine na tržištu pojaviti i mnoštvo novih igara, kompatibilnih sa novim uređajima. "Nemačka je ubedljivo u samom vrhu kada je o tome periodu tranzicije reč. Zato pad prometa nije zabrinjavajući. I dalje ima razloga za optimizam", tvrdi Šenk.
Nemačko tržište interaktivne zabave naročito je jako. U poređenju sa drugim državama, prilike na tom tržištu su iznad svih očekivanja. "Nemačka je trenutno na petom mestu", kaže Šenk.
Interesovanje za industriju virtuelne zabave u Nemačkoj na nivou je sličnom, kao i u Francuskoj. Na prvom mestu su ubedljivo SAD, gde je godišnji promet igrica 14 milijardi dolara. Zatim slede Japan, Južna Koreja i Velika Britanija.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.