Pitaju se mnogi, ne samo proizvođač, nego i analitičari i mnogi drugi, a većina se slaže da je za lošu situaciju kriv - marketing!
Neto profit HTC-a je u drugom kvartalu iznosio 1.25 milijardi tajvanskih dolara (41.67 miliona dolara) u odnosu na 7.4 milijardi iz istog perioda prethodne godine, prenela je agencija Frans pres.
Kompanija za predstojeći period predviđa još gore rezultate, uz pad prihoda na 50 do 60 milijardi tajvanskih dolara i nulti profit ili čak pad profita do osam odsto.
U pokušaju da spreči gubitke, kompanija se fokusira na smartfone srednje kategorije, budući da analitičari upozoravaju na pad tražnje uređaja visoke kategorije. "Planiramo da u narednim mesecima lansiramo niz inovativnih i konkurentnih prozivoda srednje kategorije. Nadamo se da ćemo u četvrtom kvartalu povećati udeo na tom tržištu", navodi HTC.
HTC će morati da, slažu se mnogi, poradi i na marketingu kako bi se makar uključio u tržišnu borbu za nove korisnike. Kompanija ima sjajne telefone, koji su vrlo kvalitetni, ali im nedostaju dve stvari - bolja reklama i brže nadogradnje Android sistema. Poslednje objave kompanije, da model One S neće dobiti Jelly Bean 4.2, a da će model One X ostati na 4.2.X sistemu, bez novog 4.3 OS-a razljutila je mnoge korisnike.
Prema podacima istraživačke firme IDC, tajvanska kompanija je prošle godine držala 4.6 odsto udela na globalnom tržištu smartfona, što je dosta manje u odnosu na 8.8 odsto koliko je držala 2011.
Samsung je, poređenja radi, prošle godine imao udeo na tržištu od 30.3 odsto, a Apple 19.1 odsto.
Šta vi mislite, gde greši HTC?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.