Bez obzira na dobre poslovne rezultate koje su ostvarile obe kompanije, udeo na tržištu im je obema pao, što je rezultat jačanja konkurencije.
Udeo američke kompanije Apple na tržištu pametnih telefona pao je u drugom kvartalu na najniži nivo u poslednje četiri godine, pokazuju nedavno objavljeni podaci. Apple je u drugom kvartalu držao 13,1 odsto udela na svetskom tržištu smartfona, u odnosu na 16,6 odsto iz istog perioda prethodne godine, navodi istraživačka kuća ABI, a prenosi agencija Frans pres.
To je najniži nivo od trećeg kvartala 2009, dve godine nakon lansiranja pvog iPhona. Kalifornijska kompanija je u tri meseca, zaključno sa junom, prodala 31,2 miliona iPhona, u odnosu na 26 miliona iz istog perioda 2012. Prodaja, međutim, ne drži korak sa tržištem smatrfona u svetu, koje je na godišnjem nivou poraslo za 52 odsto.
Samsung, najveći proizvođač pametnih telefona u svetu, takođe beleži pad udela na tržištu smartfona.
Nokia je prodala 61.1 milion telefona (pametnih i običnih) i drži oko 16 odsto tržišta, a slede LG i ZTE sa istim tržišnim udelom. LG je prodao 17.8 miliona telefona, dok je ZTE prodao nešto manje, 17.6 miliona telefona.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.