Microsoftu ne prijaju internet uređaji... | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Microsoftu ne prijaju internet uređaji...

Eksplozija pametnih telefona i tableta, Androida, iPhona i iPada, uticala je i na novu podelu na IT tržištu, gde je najveći gubitnik baš Microsoft.

  Izvor: Promo.

U vremenu sveopšte povezanosti, interneta, mobilnosti i sve aktivnijeg učestvovanja svih mogućih vrsta uređaja u komunikaciji, Microsoft je izgubio najviše, postavši mnogo manje bitan igrač sa četvrtinom tržišta. Ovoj je situaciji kumovala i stagnacija PC tržišta, ali i nemogućnost Microsofta da, uprkos ogromnim naporima, ne zagrize ozbiljnije u rastuće mobilno tržište.

Udeo korisnika klasičnih računara je sve manji, a Microsoft na mobilnom tržištu još nema efikasno rešenje, iako je aktuelna već druga generacija novih Windows telefona i prva generacija Windows tableta, na operativnom sistemu koji čak ni na računarima i hibridnim uređajima nije prihvaćen s preteranim entuzijazmom.

Da stvar bude gora, brojni partneri su već otkazali podršku za Windowse RT, specijalnu verziju Windowsa za tablete s nešto ograničenim mogućnostima, a to sigurno neće pomoći Microsoftu u proboju na tržište.

Iako je u planiranom osvajanju tržišta Microsoft uložio znatne napore, zajedno sa Nokijom kao partnerom, rast učešća na tržištu mobilnih uređaja nikako da dostigne neke veće cifre.

Ipak, Microsoft još uvek odlično posluje sa Office i istom verzijom u "oblaku" Office 365, a Azure usluga je u produkciji pokazala izuzetne rezultate, koje korisnici tek treba da osete i iskoriste.

Najavljeni Windowsi 8.1 i novi razvojni alati donose bitna osveženja i ispravke, a predstavljen je i solidan broj novih mogućnosti, što bi trebalo da pomogne kompaniji Microsoft da zadrži makar sadašnju poziciju i polako pogura i mobilni sektor.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA