Mediji i poreski obveznici Amerike besni su na "protraćen" novac, koji je Stejt department potrošio na povećanje popularnosti na Facebook mreži.
Prema procenama stručnjaka, koje su objavljene u izveštaju, u maju, a u koje je Fox News mreža imala uvid, Stejt department je uglavnom kupovao lajkove, koji nisu podigli popularnost na Facebooku. "Korisnici su nezainteresovani za dešavanja u Stejt departmentu i politici pa uopšte nisu aktivni, tako da se kampanja može smatrati promašajem", navodi se u izveštaju.
Portparol Stejt Departmenta, Džen Psaki, u izjavi za medije je rekao da to telo trenutno troši oko 36.000 dolara na Facebook promociju i istakao da je bilo neophodno povećati prisustvo Stejt departmenta na Facebooku.
U izveštaju Fox Newsa navodi se da američki Stejt department nije bio zadovoljan kako funkcioniše Facebook pretraga, da stranica nije mogla lako da se pronađe i da je trošenje sredstava bilo neophodno, kako bi se značajno povećalo prisustvo tog tela na najpoznatijoj društvenooj mreži.
Uprkos tome što je broj obožavalaca porastao drastično, kritike da je kupovina fanova apsolutno promašila cilj stižu sa svih strana.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.