Ljudi spremniji da plate čitanje vesti | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ljudi spremniji da plate čitanje vesti

Korisnici interneta danas su spremniji nego ranije da plate informativne sadržaje na internetu, ali većina i dalje to odbija, pokazuju rezultati istraživanja.

Procenat britanskih korisnika interneta koji plaćaju ovakve sadržaje udvostručio se na devet odsto u poslednjih deset meseci. Rast je uočen i u SAD, Francuskoj i Nemačkoj, dok je u Danskoj opao. Najspremnije su da plate osobe stare od 25 do 34 godina, a muškarci su tome skloniji od žena, navodi se u Rojtersovom istraživanju.

Ova studija naročito je zanimljiva listovima poput Sana, Dejli telegrafa, Bilda i Vašington posta, koji ove godine planiraju da pređu na sistem naplate čitanja svojih veb izdanja. Prošle godine Newsweek je bio jedan od prvih novinskih izdanja, koji je ukinuo štampano i pokrenuo samo internet izdanje.

Istraživači navode da u SAD posedovanje tableta ili pametnog telefona podstiče ljude da plaćaju informativne sadržaje, naročito ako su uređaji marke Apple. Ovaj efekat manje je izražen u Britaniji, verovatno zbog postojanja velikog broja besplatnih novinskih aplikacija.

“Podaci pokazuju da je, u proseku, deset odsto ljudi platilo vesti u nekoj digitalnoj formi, što je za trećinu više nego prošle godine”, izjavio je profesor Robert Pikard, direktor Rojtersovog Instituta za studije žurnalistike, koji je proveo ovo istraživanje. Pikard je rekao da magazini koji se bave opštim temama lakše naplaćuju svoje sadržaje od dnevnih listova.

U onlajn anketi učestvovalo je 11.000 ljudi iz devet zemalja.

Najviše korisnika kojima je internet postao glavni izvor informisanja procentualno je u Španiji, Italiji, Japanu i urbanom delu Brazila, a televizija i dalje dominira u Nemačkoj, Francuskoj, Danskoj, Britaniji i SAD.

Da li biste vi platili za čitanje vesti na internetu ili biste takve sajtove zaobilazili?

(Srna)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA