Dve moćne kompanije i dva potpuno različita pristupa tržištu. I konstantna želja jedne da proziva drugu - ovog pta zbog Office paketa.
Apple striktno razdvaja PC i tablet tržište ciljajući na dve potpuno drugačije grupe korisnika, dok Microsoft radi upravo suprotno. Koristeći Windows OS pokušava da napravi simbiozu svih svojih uređaja, kako bi korisnici imali “isto iskustvo korišenja”.
Apple, za sada, ima više uspeha. Gospodari tablet tržištem, a ni prodaja Mac računara ne ide loše. Tim Kuk, čelnik kompanije Apple, jednom prilikom je, osvrćući se na temu hibridnih tablet-PC uređaja, izjavio da uvek možemo da povežemo toster i frižider u jedan uređaj, ali da pitanje lakoće upotrebe ostaje otvoreno i dalje.
Iako je Surface prošao daleko skromnije od očekivanja (i kompanije i analitičara, a verovatno zbog cene), poslednji podaci pokazuju da je Microsoft, ipak, napravio proboj na tablet tržištu. I to na Apple račun!
Da li ponesen ovim uspehom ili čisto onako, da bi čačnuo konkurenta, direktor Microsofta je u intervjuu CNBC mreži rekao da su korisnci iPada frustrirani zbog “lošeg iskustva tokom kucanja na tabletu i nemogućnosti da na pravi način koriste i uređuju dokumenta”. Jasno je da je Gejts mislio na Microsoftov Office paket, koji korisnici Window OS-a mogu da koriste na svim uređajima.
Čini nam se da korisnici iPada i nisu baš toliko nezadovoljni, koliko Bil Gejts misli da jesu. To pokazuju i podaci o prodaji Apple tableta, kao i prodaja aplikacija. Po poslednjim informacijama, Apple Pages, Keynote i Numbers (pandani Office aplikacijama) su u Top 10 najpopularnijih aplikcija u AppStoru i niko se posebno ne žali.
Kako vi gledate na sve ovo i da li je Bil Gejts u pravu?
(Marko Čavić, MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.