Google naočare izgleda kasne | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Google naočare izgleda kasne

Google je najavio komercijalizaciju futurističkih naočara za 2013. godinu i zamolio klijente da se naoružaju strpljenjem.

“Morate da shvatitite da će nam za to biti potrebno izvesno vreme”, izjavio je direktor Googla Erik Šmit na konferenciji za novinare u Vašingtonu, preneo je AFP . Američka kompanija počela je sa isporukom prototipova naočara Google Glass, opremljenih kamerom i mikrofonom, koje pružaju mogućnost konekcije na internet preko Wi-Fi ili Bluetooth veze.

Jedan od osnivača Googla Sergej Brin najavio je nedavno da će se futurističke naočare naći u prodaji ove godine po ceni od 1.500 dolara. Kompaniju Google pojedini naučnici, aktivisti i istoričari okrivili su da je “pozajmila” koncept Glassa od Leonarda da Vinčija, što se može delimično i dokazati. O ovom slučaju više ćete saznati OVDE.

Google naočare, koje se po dizajnu ne razlikuju od običnih, daju novu dimeziju svetu, jer im korisnik daje komande glasom i pomeranjem glave. U okvir naočara je ugrađen mali displej, koji se nalazi iznad oka, i omogućava korisnicima video-pozive, zatim surfovanje internetom, slušanje muzike i ažuriranje beleške bez pomeranja prsta. Pomoću njih se mogu dobiti podaci o vremenu, temperaturi, a može se i razgovarati.



Pored ovih opcija, ove naočare imaju mogućnost snimanja video-zapisa, slikanja u HD rezoluciji sa 1.280 x 720 piksela i povezivanja sa društvenim mrežama. Naočare poseduju navigacioni sistem tako da se lako mogu dobiti upustva o stizanju do željene destinacije.

Korisnik takođe može da, prolazeći pored neke zgrade, dobije informacije o istoj, podatke o obližnjim znamenitostima, ili prijateljima koji žive u blizini.

Detalje o Google Glass projektu možete saznati na OVOM linku.

(MONDO - agencije)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA