Izgleda da je Facebook rešio da svoje korisnike “počasti“ novim opcijama, koje su na Twitter mreži izuzetno popularne: hashtag i liste aktivnosti.
Od nastanka Twittera poznata nam je i hashtag oznaka, koji se formira od znaka # spojenog sa temom ili pojmom. Recimo #MWC2013 ili #MONDOportal.
Prateći hashtagove korisnici lakše mogu da pronađu tvitove i korisnike koji ih zanimaju i na jednom mestu pregledaju sve tvitove na temu obuhvaćenu hashtagom. Hashtag opcija, sem navedenih stvari, na Facebooku bi omogućila lakše informisanje o tome šta korisnici prate, ko je koliko popularan i šta je trenutno “in“ na društvenoj mreži.
Hashtag je, takođe idealan i za ciljano oglašavanje, koje Facebook sve agresivnije forsira, i hashtag bi bio jedan od najlakših načina da Facebook sazna šta da ponudi svakom korisniku koji ih upotrebljava. Zapravo, oni bi to sami pokazali društvenoj mreži, koja bi kasnije “samo“ poslala oglas koji korisnici treba da vide.
Sem hashtagova Facebook bi, prema pisanju TechCrunch portala, uskoro mogao uvesti i liste objava, kategorije sa hastagovima i Mentions liste, koje su svim korisnicima Twittera vrlo dobro poznate.
Kada će hashtagovi zaživeti na Fejsu i da li ćemo ih uopšte videti na toj društvenoj mreži saznaćemo uskoro. Podsetićemo vas na to da su sva šuškanja o novim Facebook opcijama, uglavnom bila i potvrđena.
Da li biste vi koristili hashtagove i da li vam je uopšte jasno šta je njihova prednost i kako se koriste?
(Marko Čavić, MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.