Radikalno promenjen NewsFeed i konzistentniji izgled na svim platformama glavni su noviteti novog Facebook dizajna.
Predstavljajući novi News Feed Cukerberg je rekao da je to krucijalni deo "Facebook iskustva" koje korisnicima znači koliko i listanje omiljenih novina ili magazina. U Facebooku smatraju da News Feed mora imati kvalitetniji i slikovitiji sadržaj, kako bi se korisnici tokom korišćenja osećali "kao kod kuće" i kako bi sve izgledalo kao da je na svom mestu.
News Feed sa većim i kvalitetnijim fotografijama
Fotografije su centrirane i za oko 50 odsto veće i dobile su mnogo važniju funkciju u celom News Feedu. Tekst neće ići oko njih, kao do sada, nego će fotografije i video prilozi imati primarnu ulogu, pa će tekst biti pozicioniran isključivo ispod tih elemenata.
Sa novim prikazom fotografija pojednostavljeno je i pregledanje fotki sa Instagrama, Google+ i drugih integrisanih servisa i te fotografije biće lakše uočljive i postavljene u sam News Feed, kao i ostali sadržaji.
Više novosti znači i više izbora!
Ukoliko neko voli hronološki raspored kompletnih objava sada će i tu opciju imati na raspolaganju, ali za sada nije poznato kako će to uticati na plaćene i tzv. "promoted" objave, koje se obično pojavljuju u vrhu svih Feedova.
Mobilni i tableti su inspirisali novi News Feed
Facebook se transformisao u jednobraznu, ali atraktivno prezentovanu celinu, koja će korisnicima omogućiti gotovo isto iskustvo korišćenja bez obzira na to na kojoj platformi se koristi. News Feed se sada može formirati samo i od tzv. Foto-priča, koje će jednako atraktivno i privlačno izgledati svuda, a korisnici će bez žrtvovanja kvaliteta moći da uživaju u svojim objavama prepunim fotografija i video snimaka.Većina novosti, o kojima je MONDO pisao pre par dana se ispostavila tačnim, pa detalje o njima možete pročitati OVDE. Pogledajte kako izmene izgledaju u praksi i šta o njima misle zaposleni u Facebooku, koji su ih i stvorili.
Novi News Feed počinje da se primenjuje istog trenutka, ali ga neće svi korisnici dobiti istovremeno. Šta vi mislite o novostima na Facebooku?
(Marko Čavić, MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.