Smartfoni će pobediti obične telefone! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Smartfoni će pobediti obične telefone!

Prodaja pametnih telefona nadmašiće ove godine prvi put prodaju klasičnih mobilnih telefona, zaključak je IDC istraživanja.

  Izvor: MONDO portal.

Agencija za analizu tržišta Industrial Development Corporation (IDC) u studiji navodi da će ove godine biti prodato 918,6 miliona pametnih telefona, što će predstavljati 50,1 odsto ukupne prodaje svih tipova mobilnih telefona.

U analizi se ističe da uspeh ovih multifunkcionalnih uređaja leži pre svega u njihovom pojeftinjenju i u razvoju telofonskih mobilnih mreža četvrte generacije, koje dodatno olakšavaju razmenu podataka.

Težište potražnje pametnih telefona se sve više pomera sa tržista razvijenih zemalja kao što su SAD, ka tržištima zemalja u usponu na čelu sa Kinom, Brazilom i Indijom.

Kina će, prema oceni analitičara IDC korporacije, 2014. postati najveći kupac smart uređaja i imaće 32,8 odsto udela u celokupnom tržištu ove vrste aparata, posebno jeftinijih modela koja koriste operativni sistem Android, kompanije Google.

Severna Amerika će naredne godine pasti na drugo mesto sa 15 odsto udela u svetskom tržištu pametnih telefona, dok za Evropu IDC predviđa čvrsto treće mesto, sa udelom, koji je vrlo sličan američkom.

Što se Srbije tiče, relevantnih podataka o tome koliko će običnih, a koliko pametnih teefona biti prodato ove i naredne godine još uvek nema.

Na svetskom tržištu 2012. godine prodato je ukupno 128,3 miliona tablet uređaja, a godinu ranije 72 miliona, saopštila je, takođe međunarodna agencija za istraživanje tržišta IDC.

Povećena potražnja podstaknuta je pojeftinjenjem ove vrste uređaja u proseku za 15 odsto, odnosno na prosečnu cenu od 461 dolar, preneo je AFP. Više o tome možete pročitati OVDE.

(MONDO - agencije)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA