Yahoo prihvatio Facebook i promenio izgled! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Yahoo prihvatio Facebook i promenio izgled!

Jedan od najvećih Internet portala, pritisnut narastajućom konkurencijom, prinuđen je da drastično promeni izgled i način korišćenja.

Direktorka Marisa Majer donela je svoju prvu veliku odluku od kada je preuzela Yahoo kompaniju sredinom prošle godine - Yahoo menja izgled. Iz korena!

Sem što će već na početnoj strani omogućiti pregled sadržaja u obliku Facebook Newsfeeda i dodati Like dugme, Yahoo će svojim korisnicima omogućiti da se uloguju na taj sajt pomoću svojih Facebook profila i na taj način vide objave prijatelja, podsetnik za rođendane i još neke Facebook opcije.

Kako prenosi agencija Rojters, Yahoo i dalje ima jedan od najposećenijih Internet portala na svetu, sa sveobuhvatnim i tačnim informacijama iz gotovo svih oblasti koje vam mogu pasti na pamet. Ipak, u proteklim godinama, usled porasta broja Google i posebno Facebook korisnika, Yahoo je počeo da beleži pad poseta, ali i konstantan pad prihoda. Zbog toga će novine na početnoj strani morati da se uklope veoma pažljivo i na način koji bi zadovoljio korisnike i što je još važnije - zadržao ih uz Yahoo portal.

Yahoo je prmene započeo još u decembru prošle godine, kada je redizajniran njihov mejl klijent, a sada je na redu redizajn kompletnog portala.

Iako nije naznačeno kada ćemo svi videti novi izgled Yahoo početne stranice i drugih delova sajta, neki korisnici već mogu da ga koriste. Ono što je poznato jeste to da će Shop stranica za par nedjelja dobiti potpuno novi, jednostavniji i čistiji izgled.

Zatim će se poraditi na unapređenju mobilnih Android, iOS i WP8 aplikacija, kojih ova kompanija ima desetak. Redizajn će omogućiti korisnicima lakše korišćenje, ali i da iskusvo korišćenja Yahoo servisa bude gotovo isto na svim platformama.

Da li vam se dopada ovo što je Yahoo do sada napravio?

(Marko Čavić, MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA