Južnokorejski Samsung u poslednjem tromesečju 2012. godine udvostručio udeo na tablet tržištu računara, smanjujući zaostatak za Appleom.
Udeo vodeće kompanije na tom tržištu - Apple - koja proizvodi iPad, smanjio se sa 51,7 na 43,6 odsto, uprkos povećanju prodaje.
Dva rivala se neprestano takmiče za što veći udeo na tržištu tableta, koje obe kompanije smatraju ključem ukupnog rasta. Svetske isporuke skočile su za 75 odsto u poslednjem kvartalu 2012, na rekordnih 52,5 miliona tablet računara.
Brojke su u oštrom kontrastu sa tradicionalnim tržištem personalnih računara, koje je u posmatranom razdoblju zabeležilo pad isporuka prvi put u poslednjih pet godina. Očekuje se da će tržište tableta nastaviti rast i u narednim godinama, dok će tržište svih vrsta klasičnih i prenosivih računara padati i dalje i to mnogo brže, nego što su to navodila ranija predviđanja.
(MONDO - agencije)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.