Internet duel: Žene naspram muškaraca | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Internet duel: Žene naspram muškaraca

Žene na netu kupuju, muškarci igraju "pucačine"... Očekivano.

Muškarci i žene podjednako aktivno koriste internet. Postoji, međutim, nekoliko razlika u načinu na koji oni provode vreme na internetu. Vredi obratiti pažnju i na internet aktivnosti njihove dece.

Tokom proteklih nekoliko godina, žene su počele da koriste internet koliko i muškarci. Danas, žene provode jednako vreme na internetu, kao i muškarci. Sve tri "grupe" korisnika koriste različite usluge u odnosu i jednako aktivno učestvuju u društvenim dešavanjima na netu.

Dva stara klišea o ženama opstala su i u onlajn svetu: jedan od njih je da žene kupuju više, a drugi da aktivnije komuniciraju. U jednom poređenju o onlajn kupovini, žene su nadmašile muškarce: 88 odsto žena kupuje onlajn, dok procenat muškaraca koji rade to isto iznosi 83 odsto. Njihovi prioriteti su jasni: žene više kupuju odeću onlajn (41 odsto žena naspram 17 odsto muškaraca), dok muškarci češće kupuju elektronske uređaje, računare i video igrice.

Tokom 2011. godine, 80 odsto žena bilo je aktivno u onlajn zajednicama, kao što su društvene mreže, u poređenju sa 74 odsto muškaraca. Čak i u igrama igranja uloga (13 odsto prema 5 odsto) i društvenim igrama (10 odsto prema 6 odsto), vode žene. Muškarci, s druge strane, češće igraju igre sa pucanjem (29 odsto) od žena (15 odsto). Kada su u pitanju high-tech uređaji, muškarci ih poseduju u većoj meri (87 odsto naspram 79 odsto, statistika mobilnih telefona).

Devojčice pretiču dečake

Dečije onlajn navike takođe zavređuju pažnju. Devojčice dominiraju na društvenim mrežama, sa 84 odsto devojčica starosti između 10 i 18 godina koje učestvuju u jednoj društvenoj mreži, dok samo dve trećine dečaka čini isto. Više devojčica nego dečaka poseduje mobilne telefone (92 odsto u poređenju sa 87 odsto).

(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA