Instagram "pere ruke" od prodaje fotografija | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Instagram "pere ruke" od prodaje fotografija

Suosnivač Instagrama Kevin Sistrom negira da će Instagram prodavati fotografije korisnika i kaže da su nova Pravila korišćenja “pogrešno protumačena”.

Vest koja se brzinom munje proširila internetom i donela lavinu negativnih komentara – da će Instagram prodavati fotke svojih korisnika – izazvala je bes, koji je kulminirao najavama da će korisnici masovno napustiti ovu mrežu za razmenu fotografija.

Jedan od Instagramovih suosnivača, Kevin Sistrom tvrdi da su Pravila korišćenja “pogrešno protumačena” zbog izuzetno lošeg načina na koji su napisana i ukazuje na to da je “stil pisanja novih Pravila” veliki propust ljudi zaposlenih u tom sektoru Instagrama.

Objašnjavajući da namera Instagrama nije bila ni to da servis fotografije korisnika ustupa, odnosno iznajmljuje trećim licima i kompanijama, Sistrom navodi da je menadžment mreže “samo želeo da nađe način da unovči popularnost aplikacije”, ali na takav način da ona ne dobije oglase u samom interfejsu, što je česta praksa.

Sistrom je naglasio da će Instagram Pravila korošćenja biti ponovo napisana, ovog puta jasnije i preciznije.

Na kraju obraćanja korisnicima, na zvaničnom blogu Instagrama, Sistrom je naveo da pravima nad fotkama raspolažu samo korisnici i da njihova privatnost ni u kojem slučaju neće biti narušena.

Može li se Instagramu verovati?

Bez obzira na to što određeni broj korisnika i analitičara misli da Instagram još uvek nije "dovoljno odrastao" da bi mogao da diktira ovakva pravila, ne treba smetnuti sa uma da iza njega stoji Facebook, kojem je većina sličnih - kontroverznih - odluka do sada na ovaj ili onaj način prošla.

Ono što je ovde posebno zanimljivo jeste “stil pisanja” koji je Sistrom upotrebio braneći nova Instagram pravila i uslove. On nije naveo eksplicitno da Instagram NEĆE, nego da NEMA NAMERU da prodaje slike, iznajmljuje ih ili ustupa trećim licima i kompanijama. Vremenska odrednica – nikada, u budućnosti, u skorije vreme – takođe je vrlo vešto izbegnuta.

Tu smo, pročešljaćemo i izmenjena i dorađena pravila kada stignu.

Da li se Instagram zaista prvobitno odvažio na prodaju fotki, pa se uplašio nakon “udara” koji su korisnici izveli na taj servis u poslednja dva dana ostaće misterija. Ipak, dobro je videti da se glas korisnika sluša. Makar nam se tako čini. Šta se radi “tamo negde, iza aplikacije” nikada ni ne možemo saznati.

(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA