Osnivač Facebook mreže, Mar Cukerberg, u jednom intervjuu priznao je da je od Facebook igara očekivao mnogo više.
U ukupnim Facebook prihodima, Zynga je sa 12 odsto pala na svega sedam, dok je u prihodima od igara sa 62 odsto pala na ispod 50 procenata ostvarenih prihoda.
Trenutno se na Facebook mreži redovno igra oko 235 miliona korisnika, što je u odnosu na prethodnu godinu porast od 30 miliona korisnika. Ipak, ako se taj broj uporedi sa ukupnim porastom broja Facebook korisnika, dolazi se do podatka da izuzetno mali broj korisnika, u stvari igra igre.
U istom periodu Facebook baza porasla je za 250 miliona korisnika, sa 750 miliona, na preko milijardu, što je rast od oko 30 odsto. U istom periodu svega oko deset odsto se povećao broj korisnika Facebook igara, bilo da oni plaćaju ili ne plaćaju za njihovo igranje.
Ipak, bez obzira na to što je Zynga zabeležila pad prihoda, drugi provajderi igara, koji su deo ili sarađuju sa Facebook mrežom, poput Kixeye, nemačkog Wooga i King.com, ostvarili su povećanje prihoda za oko 40 odsto i na taj način nadomestili Zyngine gubitke.
iPad mini kao paravan za otkaze
Ovu vest prvi je preneo Džastin Maksvel preko svog Twitter naloga, koji je bivši zaposleni Smule and Mint firme. Kako on tvrdi, njegov blizak prijatelj, inače radnik Zinge, dobio je na opisan način otkaz, a većina otpuštenih radila je na razvoju igara The Ville i Bingo.
Facebook i Zynga nisu izdali nikakvo saopštenje do sada, ali sličnih priča na netu je sve više. Kao potvrda svega iznetog, mogla bi se uzeti činjenica da su akcije kompanije Zynga do kraja dana 23. oktobra pale za 4.3 odsto, na 2.22 dolara po akciji.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.