Nadmetanje najvećih rivala u smartfon segmentu se nastavlja, a iPhone tabor dobio je novi razlog da likuje.
Rezultate ovih istraživanje objavila je Chitika, reklamna mreža i istraživačka firma.
Rezultat je dobijen tako što je uzet u obzir obim objavljivanja oglasa na mreži Chitika rađenih posebno za iPhone 5 i Galaxy S3, i to između trećeg i devetog oktobra. Prema podacima koji se odnose na severnoameričko tržiste, telefon kompanije Apple, iPhone 5 učestvovao je sa 56 odsto veb saobraćaja, a Samsungov model, Galaxy S3 sa preostalih 44 odsto.
Ovo saopštenje, ipak treba uzeti sa rezervom, jer je reč o samo jednoj reklamnoj mreži i obuhvaćeno je trajanje od svega nekoliko dana. Velike analitičke kuće još uvek nisu izbacile nikakve zvanične informacije o tome koliko je koji telefon popularan i njih treba čekivati tek početkom sledeće godine.
Takođe, opšte je poznato da su Amerikanci daleko privrženiji Apple kompaniji i njenim proizvodima, nego kompaniji Samsung, koju je tokom poslednjih nekoliko mesci pratio veoma negativan marketing i “ograničavajući faktori” u samoj prodaji. Ipak, preko 30 miliona isporčenih i prodatih Samsunga Galaxy S3 za samo nekoliko meseci dovoljno govori u prilog popularnosti i tog modela, koja je merena u svetu, ne samo u Americi.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.