Potražnja za mobilnom televizijom sve veća | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Potražnja za mobilnom televizijom sve veća

Korisnici mobilnih uređaja žele da im se omogući praćenje mobilne televizije na svakom mestu, uključujući korišćenje popularnih smart TV funkcija.

Televizija se u sve većoj meri izmešta van dnevne sobe i današnji korisnici zahtevaju viši kvalitet i raznovrsniji sadržaja na širokom spektru uređaja koji su međusobno povezani, zaključeno je na „Time to play“ događaju, koji je organizovan u Beogradu.

Multiscreen rešenja omogućavaju4 operatorima da svojim korisnicima pruže iskustvo gledanja visokog kvaliteta TV i video signala na prenosnim uređajima i zadovolje njihove zahteve koji sa sobom donose neophodno povećanje propusnog opsega mreža i implementaciju novih tehnologija za poboljšanje prenosa slike i zvuka u realnom vremenu.

Operateri moraju tesno sarađivati sa TV stanicama i svima koji se bave distribucijom TV i video sadržaja, da bi taj sadržaj mogli da ponude svojim korisnicima na bilo kojem uređaju - televizoru, PC-u, tabletu, mobilnom telefonu, u bilo koje vreme i na bilo kojem mestu.

Za striming, odnosno prenos video i audio materijala u realnom vremenu potrebna je najmanje 3G infrastruktura, ali je LTE, odnosno 4G više nego dobrodošao zbog nekoliko puta veće brzine renosa podataka.

Studija „TV & Video trendovi 2012“, koju je sproveo Ericsson ConsumerLab, pokazuje da Društvena televizija (Social TV), gde gledaoci koriste društvene mreže da komentarišu i diskutuju o programu koji trenutno gledaju, postaje sve masovnija.

U isto vreme video na zahtev, time-shifting i relevantnost sadržaja postaju primarne usluge za koje bi korisnici izdvojili dodatan novac, kako bi propuštene emisije mogli da pogledaju na bilo kojem prenosnom uređaju kada njima odgovara.

(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA