Više od mesec dana nakon što je Google kažnjen zbog “slučaja Safari“ Microsoft je rešio da isproziva konkuentsku kompaniju.
Tokom nekoliko meseci u 2011. i 2012, Google je postavljao određene reklamne sadržaje na računare korisnika Safarija, putem Cookies servisa, koji su posećivali sajtove u okviru Googleove reklamne mreže, navodi FCT. Google je prethodno tim korisnicima rekao da će automatski biti isključeni iz takvog sistema praćenja, što nije učinjeno.
Zbog toga, Google je kažnjen sa 22.5 miliona dolara “globe”, koju je kompanija pristala da plati, ali i pored toga nije prihvatila odgovornost za ceo slučaj, navodeći da Google “nije znao ništa o tome”.
Sada Microsoft, koristeći ovaj Google “propust” pokušava da pridobije što više Safari, odnosno Mac korisnika, nudeći im sigurniji i bezbedniji Bing pretraživač. Na stranicama Binga, u sektoru privatnosti jasno je predstavljen ceo slučaj Googlea i Safarija, korak po korak, nakon kojeg se predstavljaju bezbednosne i druge pogodnosti Bing pretraživača za te, ali i sve druge korisnike.
Zašto je Microsoft reagovao baš sada, nedeljama nakon kažnjavanja kompanije Google, ostaje da se vidi, kao i to koliko će ova vrsta “promocije” toj kompaniji pomoći u privlačenju novih korisnika.
Jedno je sigurno – u današnjoj borbi za svakog korisnika IT i mobline industrije nema pošteđenih i ne postoje nedozvoljena sredstva. Bitno je samo ko reaguje prvi i koliko jako tj. nisko udara. Svi su na udaru i kao što možemo da vidimo svi su, u suštini, jedni protiv drugih.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.