Infostud kupio MojuGaražu | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Infostud kupio MojuGaražu

Kompanija Infostud, u čijem vlasništvu se nalazi i najposećeniji sajt za prodaju automobila u Srbiji polovniautomobili.com, kupila je sajt mojagaraza.rs.

MojaGaraza je vrsta društvene mreže za vozače na kojoj oni razmenjuju iskustva o automobilima koje su vozili, koje voze ili koja nameravaju da kupe, zatim traže savete od drugih korisnika i postavljaju pitanja. Odgovore im daju majstori i drugi vozači koji su imali iskustva sa određenim markama automobila.

Osnivač sajta mojagaraza.rs je domaća firma Vibe Network koja će nastaviti da radi na njegovom razvoju, za potrebe Infostuda. Inače, sajt ima bazu sa fotografijama više od 50.000 modela automobila, više od 7.000 registrovanih korisnika i skoro 4.000 opisa automobila iz ličnog iskustva korisnika.

"Jako mi je drago što je vodeća Internet kompanija u Srbiji procenila da naš proizvod zaslužuje da postane deo njihovog portfolija web servisa. Za Vibe Network kao sasvim mladu firmu najvažnije je da bude u društvu moćnih kompanija iz oblasti onlajn poslovanja, kao što je Infostud. U saradnji sa njima naučićemo mnogo o tome kako se u Srbiji može napraviti poslovni uspeh, ali i okruženje u kojem svaki pojedinac uživa da radi. Vibe Network će nastaviti da razvija platformu na kojoj funkcioniše MojaGaraza, a naš sledeći cilj jeste da izađemo na tržišta van Srbije gde već od sutra tražimo partnere poput Infostuda i sajta polovniautomobili.com u Srbiji", izjavio je za MONDO Dejan Restak, direktor Vibe Networka.

Kupovina sajta MojaGaraza predstavlja dalje širenje poslovanja Infostuda u oblast automobilizma i on će biti usko povezan sa poslovanjem sajta PolovniAutomobili, navodi se u saopštenju Infostuda.

Šef sajta polovniautomobili.com Branimir Gajić izjavio je da je kupovina sajta mojagaraza.rs logičan korak budući da prilikom kupovine polovnog automobila svaki kupac želi da ga proveri tako što ga odvozi u servis ili kod majstora u garažu.

"Sada će isto to moći da urade u 'onlajn garaži' i sa ostalim posetiocima sajta biće u prilici da se konsultuju o karakteristikama vozila, iskustvima drugih vozača tog modela i da saznaju dodatne informacije o vozilu koje žele da kupe. Na taj način proširujemo uslugu koju pružamo posetiocama i olakšavamo im da dođu do pravog vozila", rekao je Gajić.

(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA