Google je redizajnirao svoju društvenu mrežu, ali je pitanje da li će to doprineti povećanju broja aktivnih korisnika.
Promene su Google Plus učinile "fleksibilnijim i funkcionalnijim", a navigaciju "dinamičnijom", ali je pitanje može li Google na ovom polju da drži korak sa Facebookom i Twitterom.
Najveća promena u korisničkom interfejsu je to što se meni premešten na levu stranu, i što ga korisnici sada mogu prilagođavati svojim potrebama. Tu su ikonice za pristup profilu, krugovima, fotografijama... a sada im korisnici mogu menjati mesto, pomerajući ih gore ili dole, ili ih premestiti u opciju "Više", i na taj način ih ukloniti iz glavnog menija.
Sada je tu i opcija "Istraživanje", putem koje korisnik može videte koje su teme u trendu, a promenjen je i prikaz fotografija i videa, koji su sada veći nego ranije.
Promenjena je i stranica profila, tako da sada malo podseća na Facebook Timeline, jer osim svoje slike korisnici sada mogu da stave i veliku "naslovnu" fotografiju.
Dejvid Filips, stručnjak za društvene mreže, izjavio je za BBC da novi dizajn korisnicima olakšava snalaženje na Google Plusu: "Arhitektura Google Plusa ovim promenama je donekle 'otvorena', a korišćenje je postalo intuitivnije."
Google Plus bori se za udeo sa ozbiljnim rivalima, ali ovaj pomak u dizajnu i rešenjima mogao bi da doprinese poboljšanju pozicije ove društvene mreže na tržištu, zaključio je Filips.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.