Fokus ovogodišnjeg svetskog skupa predstavnika mobilne industrije bio je na redefinisanju uloge mobilnih tehnologija. Stručnjak MONDA analizira da li su nastupi velikih kompanija u Barseloni bili uspešni.
Samsung je na ovogodišnjem Sajmu prezentovao unapređeni, veći model digitalne beležnice - Galaxy Note, a druga najveća koreanska kompanija - LG nove proizvode iz svoje Optimus linije. LG je prezentovao ukupno šest novih proizvoda s akcentom na Optimusu 4X, prvom pametnom telefonu sa procesorom sa četiri jezgra koji dolazi iz ove kompanije.
HTC je predstavio liniju One pametnih telefona za koje tvrde da su koristili vrhunsku tehnologiju prilikom izrade. Takođe, potrudili su se da imaju vrhunski kvalitet kamere, sposobne da prvu fotografiju uradi za 0.7 sekundi. Cene novih telefona nisu poznate, ali bi trebalo da se u prodaji širom Evrope nađu 2. aprila.
Štand kompanije Research in Motion ove godine privukao je veliku pažnju posetilaca, ponajviše zbog izloženog automobila Porsche Carrerra, dok je Intel promovisao svoj novi procesor za mobilne uređaje – Atom Z2460.
Kompanija Sony Mobile Communications, sada deo korporacije Sony, prvi put je nastupala samostalno, a Nokia je napravila povratak u velikom stilu. Glavna atrakcija na velikom štandu ove finske kompanije bila je Lumia 900, koja je kao i Nokia Lumia 610 (3.7 inča ekran, kameru od pet megapiksela, LCD ekran ) bazirana na Windows operativnom sistemu. Međutim, Nokia je prezentovala i nove telefone na dobro poznatom Sirius 40 operativnom sistemu - Asha 202, 203 i 302. Poslednji je najbliži pametnom telefonu i ima kverti tastaturu. Uz telefon Asha 203 možete da koristite dve kartice istovremeno, a cena joj je pristupačna - između 60 i 70 evra.
Koliko su proizvodi poznatih svetskih kompanija prezentovani na ovogodišnjem MWC zaista inovativni i funkcionalni analizirao je Vlada Ćalić, Internet stručnjak MONDA i poznavalac prilika u svetu mobilnih tehnologija, koji je redovni posetilac ove manifestacije.
Pogledajte.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.