Google, Microsoft i Yahoo prikupljaju mnogo više informacija o korisnicima nego Facebook, samo što oni to rade korisnicima iza leđa, izjavio je Mark Cukerberg.
Cukerberg veoma retko daje intervjue, ali je napravio izuzetak i pojavio se u pojavio se u tok šou programu Čarlija Rouza na PBS-u.
Govoreći o narušavanju privatnosti, zbog čega je Facebook često na udaru javnosti, Cukerberg tvrdi da se takvi prigovori uvek pojavljuju kod novih tehnologija.
"Kada je na telefonima prvi put uvedena usluga koja vam omogućava da vidite ko vas zove, ljudi su govorili da se radi o narušavanju privatnosti", rekao je on.
Iako je prozvao konkurentske kompanije tvrdnjom da više zadiru u privatnost korisnika nego Facebookk, Cukerberg insistira da nema "ratnog stanja" između njegove firme i ostalih giganata iz Silicijumske doline.
"Ljudi vole da govore o ratu, ali mi zapravo jako puno sarađujemo", rekao je on i dodao da Facebook najbolje sarađuje sa kompanijama Apple i Amazone, ali je priznao da su odnosi s kompanijom Google nešto konkurentniji.
Na pitanje da li je Stiv Džobs hteo da kupi Facebook, Cukerberg je odgovorio: "Ne, niti bih ja želeo da ga prodam."
"Ako nam bude dobro išlo, Facebook bi mogao doći do milijardu korisnika do kraja 2012. godine", rekao je Cukerberg, prenose agencije.
(FoNet)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.