KUPUJETE PREKO INTERNETA? Obavezno vodite računa da plaćate na ovaj način! (FOTO) | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sigurne tehnologije

KUPUJETE PREKO INTERNETA? Obavezno vodite računa da plaćate na ovaj način! (FOTO)

Autor Marko Čavić
Autor Marko Čavić

Virtuelna izložba kompanije Visa okupila naše glumce, umetnike i sportiste i ukazala na važnost bezbednosti digitalnih plaćanja.

Povodom Međunarodne sedmice podizanja svesti o zloupotrebama, kompanija Visa, svetski lider u digitalnim plaćanjima, organizovala je "virtuelnu" izložbu na temu bezbednog plaćanja i sigurnosti na internetu.

Učesnici izložbe su promovisali važnost edukacije potrošača o bezbednosti prilikom inovativnih načina plaćanja.

Možda će vas zanimati

Autori izložbe Nebojša Babić, jedan od najuglednijih srpskih fotografa, i Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i čuveni street umetnik, stvorili su zanimljiv vizual, koji simboliše biometriju, način plaćanja uz pomoć otiska prsta i šablona prepoznavanja lica. Reč je o izuzetno pouzdanim metodama autentifikacije, koje pružaju vrhunsku bezbednost i zaštitu korisnika na internetu.

Inspirisane time, nastale su zanimljive fotografije na kojima su se našli glumci Luka Raco i Anja Alač, odbojkašica Milica Tasić, novinarka Nela Bunčić, arhitekta i umetnica Marija Pecić i manekenka Aleksandra Dobrić. Svako od njih je na svojoj Instagram stranici podelio i svojevrstan rečnik pojmova na temu bezbednosti plaćanja, kako bi dodatno približio ovu temu što većem broju ljudi.

"Gotovo svakodnevno koristim digitalna plaćanja i veoma mi je važno da u svakom trenutku imam što veći nivo sigurnosti. Primer takve, sigurne, vrste plaćanja je upravo otisak prsta, čiji umetnički prikaz smo stavili u centar vizuala. Dodali smo i "face recognition" šablon, jer nam se dopadaju moderne tehnologije, koje doprinose da plaćanje funkcioniše brže, efikasnije i povećavaju bezbednost“, rekao je Nebojša Babić, jedan od najznačajnijih stvaralaca u oblasti fotografije u Srbiji.

Edukacija potrošača na temu bezbednosti digitalnih plaćanja je nešto što je prioritet i glavni cilj svih u Visa.

Svima u Visa naši korisnici su na prvom mestu, kao i njihova bezbednost tokom plaćanja. Zato se trudimo da stalno unapređujemo sisteme, koji im pružaju sigurnost, ali i da ih informišemo o tome kakve rezultate ostvarujemo na tom planu. Deo tih napora je i izložba koju smo napravili virtuelno, zbog okolnosti u kojima se nalazimo, a gde je u prvom planu biometrijsko plaćanje, sa kojim se ljudi u Srbiji sve više upoznaju. Pritom, nedavno istraživanje, koje smo sproveli u regionu je pokazalo da više od polovine ispitanih građana veruje da je prednost biometrije upravo sigurnost, odnosno da su očitavanje otiska prsta i prepoznavanje lica među najbezbednijim metodama plaćanja", rekao je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu, zahvalivši se svima koji su učestvovali u izložbi i pomogli da se na jednostavan način ispriča priča o sigurnosti, koristeći snagu naprednih tehnologija i inovacija.

Visa je pokrenula Sačuvaj i zaštiti - prioriteti digitalnih plaćanja kampanju za edukaciju potrošača, čiji je cilj promocija bezbednih načina digitalnog plaćanja. Kampanja se bavi izazovima sa kojima se suočavaju potrošači i pruža savete koji im pomažu da se zaštite od zloupotreba povezanih sa plaćanjem.

Ključne Visa preporuke za potrošače:

  • kupovinu na poznatim web lokacijama e-trgovine
  • izbegavanje upotrebe javne Wi-Fi konekcije tokom online plaćanja
  • traženje s iza http u adresama sajtova, kako bi se potvrdilo da nude zaštitu
  • aktiviranje servisa Verified bi Visa u banci da bi se osiguralo plaćanje putem Interneta
  • odjava kad se god napušta web sajt, posebno kad se koristi javni računar
  • nikada ne deliti lične podatke i o nalozima na društvenim mrežama, mejlom, telefonom...

Koji način verifikacije vi koristite tokom onlajn i drugih plaćanja?

/PROMO TEKST)

Pročitajte i ovo:

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi