Zavirili smo u novi Facebook dizajn i evo kako sve to sad izgleda!
Kad se radi o redizajnu popularnih aplikacija stvari nikad nisu lake, jer korisnici reaguju, uglavnom burno, i na najmanje promene omiljenih stvari.
Baš zbog toga mislimo da će redizajn Facebook mreže izazvati dosad neviđenu lavinu komentara, jer je promenjeno manje-više sve što smo dosad imali priliku da vidimo.
Novi redizajn Facebook interfejsa za veb je jednom rečju MASIVAN, a osećanja, koja izaziva pomešana. Nekako, podseća na aplikacije Google-a, koja “fura“ flat tj. čuveni pljosnati, slojeviti dizajn, zaobljene ivice i dosta belina.
Na prvi pogled sigurno ne biste rekli da je to Facebook, ma ni na drugi, sigurni smo! Hajde, pogledajte sad prvo galeriju naših slika, pa da nastavimo dalje.
Dok smo ranije na Home delu imali četiri "vertikale" - Shortcuts, sam sadržaj Feed-a, reklame i stranice, kao i kontakte, sad ih je samo tri. Prečice su "razvučene" preko trećine ekrana, zbog čega sadržaj na Feed-u deluje zbijeno, a kontakti, podsetnici i sponzorisani sadržaj nalaze se skroz desno, jedni iznad drugih.
Sadržaj je jasnije izdvojen i tzv. “layout“ definitivno izgleda poput hibrida Instagram i Twitter društvene mreže za veb interfejs. Font je krupniji, jasniji i lakše se čita, dok je svuda okolo toliko belina da je jednostavno navići se na njih ili na sivi prostor, svejedno, u prvih nekoliko sati korišćenja.
Trebalo bi da čistiji interfejs ubrza učitavanje Facebook-a, ali taj utisak ćemo morati da potvrdimo tek kasnije, kad svi testovi budu gotovi i kad sistem bude “terao“ samo novi izgled.
U novim opcijama moguće je aktivirati i Dark Mode, pa je vrlo verovatno da on stiže i za aplikacije vrlo brzo.
Za sada iz Facebook centrale nisu komentarisali ništa u vezi sa veliki redizajnom, koji imate priliku da vidite na MONDO MobIT stranama, ali smo uvereni da će neki dopis ili objava ubrzo stići.
Nema podataka ni o tome kad bi novi dizajn mogao da bude primenjen svima. Ako i vi želite da ga vidite - ako vas Facebook pita da li želite da isprobate novi dizajn, kliknite na “DA“. Ipak, da li će do vas test novog dizajna stići zavisi isključivo od Facebook mreže i tu nikako nismo u mogućnosti da vam pomognemo.
Još jedno mišljenje: Naglašeno, mada praznjikavo, zbijeno…
Naša koleginica (ime poznato redakciji) imala je priliku da prva isproba novi Facebook dizajn i evo i njenih zapažanja o svemu ovome. “Koliko sam samo iznenađena! Facebook mi je dao mogućnost da isprobam novi dizajn i - naravno da sam kliknula! Baš je velika promena, jer je gotovo sve novo. Recimo, selekcija prikazanih komentara na objavi na stranici je pomerena desno (svi, najvažniji, najnoviji…). Facebook sad ima dosta praznog prostora levo i desno, što izgleda kao da je ideja bila da se napravi jedan dizajn pogodan za različite uređaje. Promenjen je i logo, koji je sada svetliji plavo obojen kružić sa belim "f"".
"Novi dizajn u potpunosti naglašava belu i sivu boju, do te mere da deluje praznjikavo, ako ste navikli na "plavetnilo" Fejsa", objasnila je naša koleginica.
Anketa
Kako vam se čini novi Facebook dizajn?
-
Ne sviđa mi se.
100% (1)
-
Sviđa mi se.
0% (0)
-
Moram to lično da vidim i istražim, onda ću znati...
0% (0)
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.