YouTube je smanijo zahtevnost za emitovanje uživo, što je prvi korak ka pariranju Facebook-u kada je reč o emitovanju uživo običnih korisnika.
YouTube je pre nekog vremena uveo emitovanje uživo, ali je bilo ograničeno na kanale sa barem 10.000 pretplatnika. Naravno, ova opcija je uglavnom ciljala velike kreatore sadržaja u to vreme, i nije bila namenjena običnim korisnicima, prenosi phoneArena.
Izgleda da YouTube to zna vrlo dobro, jer se testiranje mobilnog emitovanja uživo proširilo na više korisnika, pošto su smanjili pretplatničku zahtevnost. Počevši od danas, vlasnici kanala sa 1.000 ili više pretplatnika takođe mogu strimovati uživo na mobilnim uređajima.
Ugasite svetlo na YouTube-u
Ovo je možda znak da YouTube gleda da približi svoje livestreaming mogućnosti krajnjim korisnicima, i smanjivanje zahtevnosti je samo širi test pre nego što opcija bude dostupna svima. Ali ova video platforma će morati dobro da se potrudi da stigne Facebook koji je mnogo ispred u trci neformalnog emitovanja.
Facebook je lansirao svoju Live opciju pre nešto više od godinu dana, koja je značajno narasla do kraja 2016. godine. Korisnici su se već navikli da koriste Facebook za svoje emitovanje uživo i Google ima dosta da nadoknadi da bi ih privoleo da pređu na YouTube.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.