Samsung započeo program zamene Galaxy Note7 telefona u Srbiji.
Samsung je najavio početak programa zamene Samsung Galaxy Note7 uređaja u Srbiji, što znači da korisnici mogu da obave zamenu svog postojećeg telefona za novi Note7.
Početak programa zamene Galaxy Note7 uređaja dolazi posle Samsungove odluke od 2. septembra da stopira prodaju i isporuke Note7, nakon što je istraga pokazala da postoji problem u vezi sa baterijom.
Nakon prvobitne istrage, Samsung je naporno radio da obezbedi primenu najkvalitetnijih procesa proizvodnje i kontrole kvaliteta. Na osnovu detaljne inspekcije, kompanija je uverena da je problem sa baterijom u potpunosti rešen kod Note7 telefona.
Iako je prijavljen samo mali broj slučajeva, bezbednost korisnika je Samsungov apsolutni prioritet. Uz početak programa zamene Note7 uređaja, uvedene su dodatne mere projektovane da zaštite bezbednost korisnika i da korisnike Note7 podstakne da što je pre moguće zamene svoje uređaje:
-Ažuriranje softvera za bateriju: Samsung je pripremio novi softver za sve unapred naručene Note7 uređaje, koji će ograničiti punjenje baterije do 60 posto. Ovaj softverski paket je već prošle nedelje stigao na telefone korisnika. Aktivnim ograničavanjem sposobnosti uređaja da se dopuni do punog kapaciteta baterije, kompanija ima za cilj da smanji rizik od incidenata, dok istovremeno naglašava korisnicima da bi trebalo bez odlaganja da zamene svoj postojeći novim Note7 pametnim telefonom.
-Provera serijskog broja Note7: Korisnici Note7 će moći da unesu IMEI broj svog uređaja na posebnoj stranici što će im odmah reći da li je njihov Note7 jedan od onih koji su pogođeni problemom sa baterijom.
Kupci koji zamene svoj postojeći telefon za novi Note7 mogu da budu u potpunosti sigurni da njihov novi uređaj nije pogođen problemom sa baterijom, zahvaljujući ažuriranoj ikonici za bateriju na interfejsu telefona. Svaki Note7 koji prikazuje zelenu bateriju u tabu za obaveštenja na vrhu ekrana, zatim na prikazu koji se pojavi nakon pritiska tastera za isključivanje telefona (dijalog za potvrdu gašenja) ili na ekranu u "uvek uključenom" (Always On) prikazu potvrđuje da je takav telefon bezbedno puniti. Ovo ažuriranje interfejsa prosleđeno je korisnicima prošle nedelje.
“Naš apsolutni prioritet je bezbednost naših korisnika - zato tražimo od svih korisnika Note7 telefona da odmah preduzmu mere i zamene svoj telefon već danas. Želeli bismo da se izvinimo svojim korisnicima koji poseduju Note7 što nismo uspeli da ispoštujemo najviše standarde koji se od Samsunga očekuju i da im se iskreno zahvalimo na njihovom razumevanju i strpljenju. Uvereni smo da zamenom svog postojećeg telefona novim Note7, korisnici mogu da očekuju iskustvo korišćenja pametnog telefona vrhunskog kvaliteta", rekao je Saša Oravec, direktor telekomunikacija u kompaniji Samsung za SEAD region.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.