Narodna banka Srbije (NBS) otvorila je zvanične naloge na društvenim mrežama Twitter i Facebook, s ciljem unapređenja komunikacije sa građanima Srbije, medijima i stručnom javnošću.
NBS će na svojim nalozima na društvenim mrežama, u skladu s primerima dobre prakse drugih centralnih banaka, objavljivati najvažnije sadržaje i informacije koji su u vezi sa funkcijama koje obavlja i njenim poslovanjem, navodi se u informaciji objavljenoj na internet stranici centralne banke.
Na Twitteru NBS korisnici (@SrbNarodnabanka) će moći da se informišu o aktivnostima iz nadležnosti centralne banke koje su predmet interesovanja medija, stručne i šire javnosti.
Na stranicama NBS na Facebooku biće predstavljeni edukativni programi koje organizuje Centar za zaštitu i edukaciju korisnika finansijskih usluga, društveno odgovorne aktivnosti, aktivnosti Centra za posetioce i izložbene aktivnosti galerije NBS na Slaviji.
Nastupom na društvenim mrežama NBS nastavlja s primenom strategije komunikacije koja doprinosi razvoju poverenja i kredibilnog dijaloga sa svim zainteresovanim stranama, ostvarujući svoje zakonom definisane ciljeve, navodi se u informaciji centralne banke.