Galaxy telefoni ovog proizvođača prodavaniji su od Apple-ovih iPhone telefona.
Ranije ove godine, iPhone je prvi put pokazao brojke u vezi sa prodajom koje nisu izgledale baš najsjajnije.
Ove nedelje, Kantar Worldpanel objavio je nove brojke koje takođe otkrivaju da ovom proizvođaču u poslednje vreme ne ide baš najbolje.
Apple-ovi flagship telefoni su iza Samsung-ovih Galaxy S7 telefona po prodaji – Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge je kupilo 16 posto američkih kupaca, dok je iPhone 6S i iPhone 6S Plus kupilo 14.6 posto američkih kupaca.
Imajući u vidu da su iPhone telefoni oko šest meseci stariji od Galaxy telefona, ovo možda i nije fer poređenje. Međutim, na ovom polju je Apple uvek pobeđivao, bez obzira na to što su njegovi telefoni uvek bili nešto stariji u odnosu na Samsung telefone.
U periodu od tri meseca, zaključno sa majem, Kantar je objavio da je Samsung imao najveći udeo kada je američko tržište u pitanju, i to sa 37 procenata, dok je Apple imao 29 procenata.
Međutim, kada je lojalnost brendu u pitanju, Apple svakako vodi. Čak 88 posto trenutnih iPhone korisnika bi takođe kupilo novi iPhone model. Kod Samsung-a bi 86 posto korisnika takođe kupilo novi Galaxy telefon.
Ovogodišnji Galaxy S7 modeli su ostvarili odličan uspeh zato što su se donekle oslanjali na ono što je pre njih uradila Galaxy S6 serija telefona, piše The Verge.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.