Evo šta od ove kompanije možete da očekujete u narednom periodu.
Najpopularnija veb stranica na svetu je takođe i jedna od najednostavnijih i najprepoznatljivijih.
Dok su druge konkurentske kompanije na početku ubacivale što više sadržaja na svojim stranicama, Google je odličuo da to sa svojom ne radi kako bi bila što jednostavnija. Stranica je upotpunjena superiornim tehnologijama koje daju bolje rezultate od konkurenata. Takođe, Google-ov jednostavan dizajn je svakako dosta doprineo uspehu kompanije.
Međutim, dizajn koji je toliko prepoznatljiv i koji ste svi voleli će se uskoro promeniti.
Google je pre određenog vremena Android platformu „obukao“ u Material dizajn. Korisnički interfejs od tada izgleda mnogo jednostavnije, modernije, praktičnije i lepše. Nakon toga, Material dizajn polako je počeo da se pojavljuje i u aplikacijama koje su namenjene iOS uređajima, pa čak i na nekim Google-ovim sajtovima.
Sada je došao red i na glavni Google-ov proizvod. Google pretraga uskoro će dobiti Material dizajn.
Možda vam se čini da promena nije drastična, ali zapravo jeste. Veliki skok u odnosu na stari dizajn i korisnički interfejs.
Google standardno, nove opcije prvo isporučuje maloj grupi korisnika, pre nego što ažuriranja počnu da se isporučuju svima. Ne zna se još uvek kada će svi moći da koriste novu Google pretragu, piše BGR.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.