Samsung nije blizu, a BlackBerry, Sony, HTC i ostali su ispod nule.
Vidi opis
Apple konkurencija ovo može samo da sanja!
Stiv Džobs - 24. 2. 1955.
Skloni opis
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
1 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
2 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
3 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
4 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
5 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
6 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
7 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
8 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
9 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
10 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
11 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
12 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
13 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 14
14 / 14
Kad je o udelu na smartfon tržištu reč Samsung je vodeći sa oko 25 odsto, ali u domenu profita koji ostvaruje po prodatom uređaju je daleko iza Apple-a. On uzima 91 odsto "kolača", dok Samsung-u pripada 14. Svi ostali proizvođači su u minusu sa profitom po smartfonu i kad se svi oni saberu dobijamo konačnih 100 odsto (Microsoft -3, HTC -1, Sony -1...).
Apple je u toj poziciji pet kvartala zaredom, piše GSMArena, koja je objavila detalje o istraživanju FORTUNE magazina, zasnovanom na Canaccord Genuity podacima.
Čekamo vaše komentare ispod i na Facebook-u, Twitter-u i Instagram-u.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.