Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 141 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 142 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 143 / 14
AD
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 144 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 145 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 146 / 14
AD
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 147 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 148 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 149 / 14
AD
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 1410 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 1411 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 1412 / 14
AD
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 1413 / 14
Izvor: Mondo/ Stefan StojanovićBr. slika: 1414 / 14
Kad je o udelu na smartfon tržištu reč Samsung je vodeći sa oko 25 odsto, ali u domenu profita koji ostvaruje po prodatom uređaju je daleko iza Apple-a. On uzima 91 odsto "kolača", dok Samsung-u pripada 14. Svi ostali proizvođači su u minusu sa profitom po smartfonu i kad se svi oni saberu dobijamo konačnih 100 odsto (Microsoft -3, HTC -1, Sony -1...).
Apple je u toj poziciji pet kvartala zaredom, piše GSMArena, koja je objavila detalje o istraživanju FORTUNE magazina, zasnovanom na Canaccord Genuity podacima.