Najveća društvena mreža na svetu ima velike planove kada su video snimci u pitanju.
Facebook je pre nekoliko dana objavio interesantnu statistiku u vezi sa video snimcima na svom sajtu.
Mark Cukerberg je rekao da Facebook korisnici sada gledaju 100 miliona sati video sadržaja dnevno na ovoj platformi. Rekao je i da kompanija radi na kreiranju namenskog video kanala.
Ovo i ne iznenađuje mnogo, imajući u vidu da je kompanija investirala dosta kako bi poboljšala video iskustvo na sajtu, uključujući video snimke od 360 stepeni i pop-up plejer. Facebook je takođe poboljšao mobilno video iskustvo i dodao namenske video tabove za stranice.
Iako je teško zamisliti da bilo šta zameni ili da se ozbiljno takmiči sa YouTube-om, Facebook je svakako u odličnoj poziciji da to i uradi, piše The Next Web.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.